Print Friendly and PDF

Nerde kaldın...Haberin de yok...

 




Vefasız yar gönül bağın
Soldu gitti nerde kaldın
Aklım fikrim darmadağın
Oldu gitti nerde kaldın
*
Nerde kaldın nerde kaldın
Sevda gözlüm nerde kaldın
Umudumdun yarınımdın
Gelmedin yar dünde kaldın
Gelmez oldun kimle kaldın
*
Ben öldüm yar deyi deyi
Sen neyi beklersin neyi
Ecel geldi bu bedeni
Aldı gitti nerde kaldın
*
Hani belki gelirsin diye
Günlerdir yollarda gözlerim
Ama gelmedin yoksun
Ve ben
Şimdi bendeki seni
Gözyaşlarınla akıtıyorum
Haberin olsun
Haberin olsun
Haberin olsun



Yüreğime açtı yara 
Benim bahtım benden kara 
Bülbül gibi düştüm zâra 
Nerde kaldın Bedia 
Derde saldın Bedia 
Aklım aldın Bedia  
Ah Bedia Bedia 

Gözüm yaşın silmedin sen 
Derde derman vermedin sen 
Ay doğanda gelmedin sen 
Nerde kaldın Bedia 
Derde saldın Bedia 
Aklım aldın Bedia  
Ah Bedia Bedia 

Ben yarimden kaldım cüda
Kavuştursun bizi hüda
Benim canım sana feda
Nerde kaldın Bedia 
Derde saldın Bedia 
Aklım aldın Bedia  
Ah Bedia Bedia 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar