Print Friendly and PDF

Gün Aydınlığım

 



inlerim sabaha kadar

hasta hayatımda

çektiklerim seni bulmak içinmiş

döngü tamamlanırsa

özgür olduğumuz yerde

öpmek seni koklamak ve sarılmak

doya doya sıcaklığında ağlamak istiyorum

 

tanrım… bu hayali bana çok görme

hasretim  yıllar ötesinden

kalbim onun şarkılarını söylemek için 

çöllerde susuz kaldı

savrulmak… ıslanmak yağmurlarında

göz yaşı dökmek

zoruma gitmiyor

 

seni de düşünüyorum

yalnızlıkla

tanrım olarak onsuzluğa

dayanamazdın değil mi

 

tir tir titreyen kalbimi

eline koy… belki sakinleşir

o benim  bitmeyen

acım ve şarkım

 

gençliğim

küstüğüm hayatın sırrı

kendimden de kıskandığım

nefesim… bir uzun kelimemin 

bitmeyen melodisi

...

Benim… tanrım

sesim

ilki sen…sonu da sen

ben sen olamamalı

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar