Print Friendly and PDF

THE LADY IN MY LIFE (YAŞAMIMDAKİ HANIMEFENDİ)


Bu gece karanlık yok

Hanımefendi, aşkımız ışıldayacak

(Işığı yakacak)

Güvenini kâlbime koy yeter

Ve benimle cennette buluş

(Şimdi zamânıdır)

Kızım, sen bu dünyâdaki her hârikasın bana

Zamânın çalıp götüremeyeceği bir hazîne

Kâlbimi dinle o yüzden

Vücudunu benimkinin yakınına getir

Bırak doldurayım seni hayâllerimle

İyi hissetirebilirim seni

Ve, bebeğim, yıllar boyunca

Seni her geçen gün daha çok seveceğim

O yüzden söz veriyorum sana bu gece

Ki sen her zaman benim yaşamımdaki hanımefendi olacaksın

Şefkatime yaslan

Haydi bunu unutmayacağımız bir geceye dönüştürelim

Kızım, tatlı okşayışına gereksinimim var

Bir fanteziye uzanalım

Heyecanla atan iki kâlp

Gel bana, kızım

Ki ısıtayım seni

Gecenin gölgeleri boyunca

Sana aşkımla dokunmama izin ver

Sana çok iyi hissettirebilirim kendini

Ve, bebeğim, yıllar boyunca

Yaşlanıp saçlarımız ağardığında bile

Seni her geçen gün daha da çok seveceğim

Çünkü sen her zaman benim yaşamımdaki hanımefendi olacaksın

Benimle kal

Benimle kalmanı istiyorum

Yanımda olmana gereksinimim var

Hiçbir yere gitme

(Oof, kızım, seni sıcak tutmama izin ver)

Seni sıcak tutmama izin ver

(Sen benim yaşamımdaki hanımefendisin)

Hanımefendim

(Seni aşkların en tatlısıyla dolduracağım)

Aşkların en tatlısı

(Her zaman yaşamımdaki hanımefendi)

Dokunmak istiyorum sana, bebek

(Şefkatime yaslan)

(Sen benim yaşamımdaki hanımefendisin)

(Tatlı okşayışınla sars beni)

(Her zaman yaşamımdaki hanımefendi)

Sen benim hanımefendimsin ve seni seviyorum, kızım

(Oof, kızım, seni sıcak tutmama izin ver)

(Sen benim yaşamımdaki hanımefendisin)

Hiçbir yere gitme

(Seni aşkların en tatlısıyla dolduracağım)

Seni seviyorum, seni seviyorum

(Her zaman yaşamımdaki hanımefendi)

Bana sen gereklisin, seni istiyorum, bebek

(Şefkatime yaslan)

Benimle kal

Yaşlan benimle

Sen benim yaşamımdaki hanımefendisin

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar