Print Friendly and PDF

Tanrı Seni Bana Yarattı


Ey gençliğim, hayatımın ilkbaharı

Varlığınla çılgına çevirdin beni

Doyulmuyor ki tadına

Ay parçam canıma can

Sevda vadisine düşürdüğünden beri

Koklamak için birçok çiçekler var ama

Ruhumu okşayan sarhoş eden

Beni benden alan, tek çiçeğim

Yalnız gönlüme...bir yalnızım benim

Gözlerimi açtın kırılmışken

Özgür de bıraktın

Gömülmekten karanlıkla düşüncelerime

Yıllardan kalan rüyalarıma

Aşkım, arzum, tutkum

Ruhumun tapınağı

Nasıl anlatmalıyım

Kaderimin nankörlüğüne kızmaktan

Bir an olsun senden ayrılmak istemiyorum

Anıldığında semadaki yankılarıyla

Kalbimde şimşekler çakıyor

Sanmıyorum

Hayat sensiz güzel

Başıma toplansın kuşlar

İkimizin şarkısını okusun

Bahçemdeki böcekler iniltilerle

Seni söylesinler

Şimdi duysan eşlik ederdin

Sana yazmam mı ve okumam mı

Bana bu dünyadan uç git

Bilinmeyene bul onu tekrar diyor

Sen oldun

Her arzuma karşılık verenim

Ah bir bilsen...

Şu an içimde seninle

Sevişmekten başka bir düşüncem kalmadı

Dudaklarım heyecandan titredi

Sevdana açlığımı

Hissettiğim acılığı anlatamam ki.

Unutabilir miyim

Ansızın fırlattığın o ateşli bakışını

Gönlüme düşürdü şuleni

Alev alev vücudumu yakıyor

Meğer neyi ne kadar biliyormuşum ki

Hayatından ümit kesmiş bir hastayken

Ateşli halimle...hayatı yeniden sevdirdin

Sevilmez mi senli hayat

Sevilmeli.

Ancak ümitsiz bir halim var

Tutkum ve sevgim

Sana düşkün ama derin hayallere

Yol açıyor

Çaresizlikten kelimelerin büyüsünde

Seni arıyorum

Hayatımda olan şu

Senden öncesi ve sonrası

Eğer için biraz kendince rahat edebilsen

Önceden yazdıklarıma bak...

Fakat ben dahi bakamıyorum

Sen okusan bu benim sevdam değil

Olsa olsa taklidi dersin

Her şey o kadar basitleşmiş ki

Bıkmış biri hayattan

Suçlamıyorum

Onun için kala kala bir aşk vardı

Onun peşine düşmüştü

Sağa sola sıçramıştı

Yanlışa doğru diye kendini çekti

Sen. işte sen

Nasıl halde olduğunu bilmeden

Geldin

Bir bana söylesen

Cevabı sende olmalı

Yeniden inşaa ettin beni

Sevdin, yumuşattın...düzelttin

İçindeki zehri kusturdun

İşte senden önce ve sonrası

Üzülüyorum

Zerre kadar içine dert etme

Bu kaderi plan değişmese de

Olacak olan buydu demek ki

Yapacak bir şey yok.

Yazmaktan ve kalemden başka

Teselli olmalı

Senin için dünyaları yazasım geliyor

Seni sana mı

Doğrusu kendime anlatıyorum

Bazen yanlışa da düşsemde

Bilemeden

Acılarımla da olsa vaz geçemem

Yazmak ibtilasından

Neyse diyemem

Daha yazılacak ne çok şey var

Doya doya seyrettiğim güzel yüzünüzde

Sevdanın parıltılarını

Ömrümde ilk defa tattığım gerçek aşkı

Yazdığım, yazacağım bütün şiirler

Düşüncelerim

Günyüzüne çıkmamış hatıralarım

Senin olmalı

Yaralı gönlüm siyah gecelerde

Senin için gözyaşı dökmeli

Üzülmeli

Benzerin olmayan sevdam demeli

Varlığın benim için o kadar kıymetli ki

Kıyaslamak için yine seni sende

Arıyorum

Şu halime bakar mısın...

Seni senden kıskanıyorum

Tatlım.

Ben senin kulun kölen olmaz mıyım

İçim kan ağlamaz mı

İnce tüller içinde ki zarif

Perileri kıskandıran halinle

Yanıma geldiğinden beri

Dert küpüyüm

Bir müthiş dert ki

Eline geçirdiğinden beri

Ne irade bıraktı...ne de bir kudret...

Acılara boyun eğmek zorundayım

İnan ki delirmekten uzak değilim

Unutamıyorum

O hiçlik yurduna el ele

Sarıla sarıla, zevkler içinde gidelim

Yok olmaz dersen

Kavuşmak için

Şiddetli rüzgârında bir yaprak gibi

Savrulmak dağılmak istiyorum

Aşk acıları insana ölümü temenni ettirir

diyorlardı

Gülüyordum. öyle değilmiş

Bu sözlere inanıyorum.

Aşkın ümitsizlik sınırlarında dolaştığımdan

Vazgeçmek mi...imkânsız...

Ötesi var mı.

Hasretli bakışlarla baktığım gelecek

zamanların

Tek çözümü sensin illaki

Tanrı seni bana yarattı

Yoksa. neden bu acılarla

Yalnız kalaydım ki

Ben. 


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar