Print Friendly and PDF

Neden? Sen ve Ben...


Seni neden seviyorum?
Bunu bilmiyorum
Neden nehirler
Kesmedi akmayı
 
Cennetsi sağanak
Temmuzda çok sıcak
Sorular mevkuf
Neden diye sormayız
 
Hiçbir şeyi sevmeyiz
Birbirimize sahibiz
Sen çok daha ötesisin
Bir arkadaş ve bir sevgilinin
 
Cennetsi sağanak
Temmuzda çok sıcak
Çocuklar gibiyiz
Bir kez daha sen ve ben
 
Sen ve ben
Beeeeen, sen ve ben
 
Yavaş ve hafifçe
Kalbine yakın
Seni sevdiğimi biliyorsun
Daha ilk andan
 
Seni neden seviyorum?
Bunu bilmiyorum
Neden nehirler
Kesmedi akmayı
 
Uyuyalım usulca
Sen ve ben yakın
Aşk neden aramaz
Aşk niye diye sormaz
 
Neden, sen ve ben
Ben, sen ve ben
Ben, sen ve ben
Beeeeen
 
 
Sen ve ben
Aşk niye diye sormaz
Aşk niye diye sormaz
Beeeeen
 
Cennetsi sağanak
Temmuzda çok sıcak
Sorular mevkuf
Neden diye sormayız 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar