Print Friendly and PDF

Herkesin Bir Kutusu Vardır

 


  - İnsanların genelde ayakkabı kutusu olur.

  - İçinde değerli bir şey var mı?

  Hayır, daha ilginç şeyler var.

  Kişisel şeyler.

  Fotoğraflar, mektuplar, Noel'den kalma küçük şeyler 

Gördün mü?

  Zarf, fotoğraf   telefon kartları, notlar.

  Fark etmeden yapılan bir koleksiyon gibi.

  Bir sergi.

  Sergi demekle ne kastediyorsun?

  Her parça, insanlar hakkında özel bir şeyler söyler.

  Bunu gördüğümüz için çok şanslıyız.

  Bunlar çok müthiş.

  Hey, dikkatli ol.

  Neden yaptın bunu?

  Bir günlük gibi.

  Saklarlar ama birilerinin görmesini de isterler.

  Benim yaptığım gibi.

  Onların sergisini geziyorum.

  Aynı paranın farklı yüzleri.

  Bu yolla, birinin göreceğini bilirler.

  İşte her şey bunun için.

  Başkasının hayatını bozmak ve   sahip oldukları şeylerin farkına varmalarını sağlamak.

  Geri döndüklerinde, sigorta parasıyla alıp da rafa kaldırdıkları bunca şeyi   görünce hayatlarında ilk defa olarak   bunlara neden ihtiyaç duyduklarını düşünecekler.

  Ellerinden alırsın ve onlara neye sahip olduklarını gösterirsin.

  Küstahça, değil mi?

  Girdiğim son dairede bunları buldum.

  Sanırım ben onlara sadece konuşacak bir şeyler veriyorum.

  Neden bunu yapmak istiyorsun?

  Bunları bulacak ve ona ne yaptığını soracak.

  Evet ama neden ilişkilerini mahvetmek istiyorsun?

  Beni dinlemiyor musun?

  Ellerinden alırsın ve onlara neye sahip olduklarını gösterirsin.

  İçecek bir şeyler ister misin?

  Şaka yapıyor olmalısın.

  Hayır, marketlerin etiketlerine kanma.

  Bunu daha önce yapmıştım.

  Oldukça da iyiydi.

  Bunu eldivenlerle yaparken biraz zorlanabilirsin.

  - Bir şeyler alacak mıyız?

  - Canının istediği her şeyi.

  Fakat asıl amaç bu değil, değil mi?

  Sadece bir iş.

  Soymanın amacının bir şeyler almak olduğunu sanırdım.

  Hayır, asıl amaç, içeri dalıp birilerinin hayatına girip   gerçekten kim olduklarını bulmak.

  Yani, bunu hissetmiyor musun?

  Burada durup asla tanışamayacağın insanların şarabını içerken.

 

Kaynak: Takip (1998) Following Filmden

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar