Print Friendly and PDF

Kavuşmadan Ayrılık

 

Evumuzun önünden dere akar denize

Yaşlansayduk sevduğum senun ile diz dize

Karayemiş dalinun açti beyaz çiçegi

Bu sevdadan fayda yok geçirmişuz zamani

 

Yüce dağ değil idum duman sardi başumi

Sevduğum beni ağlar ah benda sevduğumi

Kayik gelur uzaktan dalgalara karişmiş

Daha kavuşamadan mevlam ayriluk yazmiş

 

Çalma kemençem dertli zaten yüreğum yara

Boyle ayriluk olmaz hep mi bu bahtum kara

Civra’nun yalisina vardur küçük bir liman

Gelmeyelum göz göze ağlarum dayanamam

 

 Yüce dağ değil idum duman sardi başumi

Sevduğum beni ağlar ah benda sevduğumi

Kayik gelur uzaktan dalgalara karişmiş

Daha kavuşamadan mevlam ayriluk yazmiş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar