Print Friendly and PDF

Yeniden Doğdum Seninle


Bir zamanlar düşümde görsem inanmazdım

Bana bir gelişle geldin

Ki gerçekten gerçek oldu

Sahi geldin... nedenli veya nedensiz

Çokta önemli değil aslında...aramak

Eriyen buzlar gibi denizinde

Kayboldum

Soruyorum kendime

Beni sevindirmeye mi. yoksa kaybettiğim

Güzelliğin farkına varmamı mı istedin

Acı tatlı bir arada...seçemez oldum

Bilmezmişim meğer aşkı

Şimdi ibadetim duam da sen

Hakkıyla ve heyecanla...kulun oldum

Çok bakamazdım etrafıma

Birine dahi sarılamaz

Karanlıklar ülkesinde kaybolmuş

Korkak biriydim

Şimdi beni verdin. sendekini de

Sırrım...ilacım oldun

Bilinmeyenlerime.yarınlarıma

Gizli sevdamın gizli kahramanı

Hiçlik denizinde

Var olmak heyecanı ile beni uyandırdın

Ateşli aşkımızın hatırası olsun diye bir

öpüştük ki

İçilmek için

İçmek için mi

Dudaklarım kanıyor

Beni kandırdın

Susuzluğumdan

Sar beni.

Divanen olmuşu

Rüzgârında salınıyor

Bırakma bir daha geçmişin ayrılık günlerine

Beni düşürme

Evet dedim

Sende evet

Sıcacık gecenin yıldızlı semasında

Ruhumuzu nikahladılar

Melekler bile insan olmayı istediler bir anda

Aşkımızın ölümsüzlüğünde

Ruhumu kavur kor alevinle

Bedenim yaşamaktan küllensin

Düşmesin ayrılığa

Durmak ister miyim daha bu dünyada

Öylesine gizemli masum halinle...

Derinden derinsin

Bakmaya kıyamıyorum

Geldin aldın...biçareni

Karanlığından çıkan kelebekler gibiyim

Kısadan bir ömürde olacak mutluluk için

Senin altın saçlarına konmak için

Uçmağa değdi inan

Şimdi...kaybolmalı

Zamanda...yok olsun

Kelimeler tükenmezlikte iken

Son söz olmamalı

Çünkü sen geldin

Gönül defteri ilk yaprakta kalmalı

Hayale sığmayacak gerçeğinle

Aşkımız sonsuza kalmalı


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar