Print Friendly and PDF

Yüzünü Görmeden Yalnız Seni Can Yarim

 


Ağlamışsın gözyaşın sileyim
Söyle derdin nedir ben bileyim
Eğer yalnızsan sırdaşın olayım
A yarim can yarim cananım ol

Al beni beni al yarim  canlansın anılar
Sar beni beni sar yarim kopsun fırtınalar
Gül beni beni gül yarim dinsin gözdeki yaş
A yarim can yarim cananım ol

Ellerim ellerini arıyor
Gözlerim gözlerini soruyor
Yar sensiz günler geçmek bilmiyor
A yarim can yarim cananım ol

Al beni beni al yarim canlansın anılar
Sar beni beni sar yarim kopsun fırtınalar
Gül beni beni gül yarim dinsin gözdeki yaş
A yarim can yarim cananım ol



Sen olmazsan bu hayatın hiç anlamı yok ki inan nasıl anlatsam
Sabahlara uzayan geceler ne soğuk dayanılmaz sen yoksan
Hiç kalkmicam ve uyanmicam uykudan seni duymazsam
Kıvrılıp kalıcam yatağımda acıyla gelip beni sarmazsan
Anlamazsan
Hiç sevmedin...

Ah bu ben sana tutsak dört bucak yedi iklim seninleyim
Aniden can veriyor denizlerinde martılar sen giderken
Bir telaş bir kargaşa dolanır dururum bir boşluğun ortasında
Ve sen bilmiyorsun
Yaşama sebebim kaderim son nefesim tek sensin. 

Ah şu ben sana tutsak dört bucak yedi iklim seninleyim
Ve sen bilmiyorsun
Yasama sebebim kaderim son nefesim tek sensin.


Bir kere bile yüzünü görmeden
Bi ömür nasıl yaşaya bilirim
Sevdiğim tek şarkım ben seni dinlemeden
Nasıl bir sabaha uyana bilirim

En güzel hayalimi saçının teline
Değişmem göstere bilirim
Bir resmin içinde gülüşün
Onunla birlikde yaşlanabilirim

Olmasın güneş sen doğ sabahıma
Aşkınla karanlık geceye gülerim  
Yakmasın ateş sen sarıl yat yanıma
Sevginle bir ömür  titreye bilirim

Gönlüme bir eş buldum sonunda
Geriye kalandan vazgeçebilirim
Kalbim erimiş aşkının yolunda 
Ölene kadar sevdiğimi söyleye bilirim


Yalnız seni sevdim, seni sevdim, seni yaşadım
Derdinle inledim, inledim, seninle yaşadım
Sensin benim kalbimdeki muradım
Anılsın sevgilim adınla adım
Ömrümün doyulmaz demidir şimdi
Sevdâ bir ıstıraptır çeken gönül n'oldu
Ümidimi süsleyen dikenli bir gül oldu
Nağmelerin rûhumda şakıyan bülbül oldu
Aşkımın en değerli mes'ut demidir şimdi

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar