Print Friendly and PDF

Baka Baka


Sen…

Kul diye yaratılmamışsın

Tanrı olmak mı layık görüldü

Cömertçe dağıttığın sevgiyi

Gördüydüm, bir anlık

Muhtaç olmam daha başka bir güzele

İnsanlar var cimridir

Sen ise güzelliğinin savurgan yağmurusun

Kıskanırlar mı bilemem ama

Ben seni saklamaktan çok yoruldum

İçimden taşıyor aşkımın dumansız ateşi

Dağılmaz mı tutulmaz kadar büyük alevi

Mutluluktur, hoşluktur bana seni sevmek

Aşkın için binlerce kez kansız ölmek…

Zarif ve şirin büyün karşında

Hafifliğim mi kaldı

Donup kalmışım yıllarca anlamadan

Çirkinim diye kimseler övünmez…ama

Senin yanında çirkinim demekten zevk veriyor

Birçok meziyetim faziletim olsa da

 

Epeydir boşluktaydım

Kim olduğumu ne olduğumu bilmeden

Seni gördüğümde…anladım

Zaman dahi senden bi haber

Nasıl düşünülmez olmuş

Sırların gizemin

Söylenmesi gerek bundan daha ötenin

Eşsizliğin benzersizliğin

Ayrıca sesin ve güzelliğin

Böyle güzel konuşan

Tatlılar dahi ondan tat alan

Birde gecenin içine düşmüş haldeysen eğer

Yükselen ve yükseldikçe aydınlanan…sesinle

Hasbelkader biri duyduysa

İçine susar da susar

Anlamadan ritmine uyar

Sanar ki bu melodi benim özümden

Senden olduğunu bilmeden

Sessizliğinde ise…kelebekler

İncitmeden çıtsız dans eder

Ve ben…işte ben

Aşkının alevinden yaralı kelimelerimle

Bağırarak, avazım çıktığı kadar

Seni sevdiğimi söylemek istiyorum

Sesler yeterli olur mu

Bunları bildiğimden

Saklandığım sessizlik

Kelimeleri kalbe nişan durun

Susmak daha yakışıyor

Çaresizce değil mi

Ne demeli…

Şu garipliğime, yalnızlığıma

Uykularıma

N’olur biraz vefa gösterseler

Her ayıktığımda… özlemle

İçim yanarak ve tarifsiz kalmaktan

Acılarla içindeyim

Seni çok seviyorum demek dahi

Yetmez oldu

Ölüm gibi…doğum gibi

Bir hakikatle bensizlikle

Kalbe dahi ihtiyaç duymadan seviyorum

Böyleyken

Sevdam ateşe konmuş süt gibi

Beni taşırdığında

Elinle sil… süt kokan yanıklarımı derdimi

Belki eline değdi diye…diner susuverir

Özlerim

Baka baka ağlayın

Buldurun aynasız karanlığa düşmüş varlığımı

Ve bir daha söyleyin

İyi ki varsın iyi ki varsın

Canım Benim


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar