Print Friendly and PDF

Sesinden Ses Verdi

 






Sevgilimin adını duymak kadar güzel bir duygu olur mu, ve de onu sevdiğim bir dostumun nedeniyle, duymak ise, bambaşka bir hal. Gizli aşkım, bende gizlisin ama ayan beyan her yerdesin.

Ağlar mıyım, bu halime, bir şey diyemem, ama ne çok hüzün bastı şu anki halimle…

O sesin fark edeni…

Yüksek tepede duran bir taş benim için beklesin hep dursun. Bilmediğim yerde.

Yaz kış demeden, sabırla ve hüzünle…

Şimdi düşünüyorum da yanına kadar da gelmiş, sevdiğim elini sürmüştür, narin elleriyle okşamıştır onu…inanıyorum ki o taş taşlığından çıkıvermiştir.

Ey sema, ey yer!!

Sizin kadar şanslı bir şey var mıdır?

Uzaklardan hasretle gelir gibi size değer verip ziyaret eden.

Ah o sevgilin bastığı topraklarda…bir an bende olsaydım…

İçim kanarsa da, susmayı sevenim için, susar dinlerdim sonsuzlukta sesini…dün gibi yarın da…

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar