Print Friendly and PDF

Ne Desem, İncirler Olana Kadar Kalsaydın Bari

 


Ne bir düşüm gerçek oldu dünyada 

Ne de bir kuş uçtu ıssız tarlamda 

Ne bir haber geldi gittiğin yerden 

Ne de gözüm aldım karşı dağlardan 


Bir yanımda dağlar,bir yanım sevda 

Anladım ki herşey yalan,yalan bu dünya 

Bir yanı karanlık, bir yanı mavi 

Bir yanında sevmek varsa, bir yanı fani 


Ne desem seni geriye getirmez 

Ne desem acımı bitiremez 

Ne desem boşa geleceğimiz yok 

Ne desem bu aşkı silemez 


Ne bir düşüm gerçek oldu dünyada 

Ne de bir kuş uçtu, ıssız tarlamda Ne bir haber geldi, gittiğin yerden 

Ne de gözüm aldım, karşı dağlardan 


Bir yanımda dağlar, bir yanım sevda 

Anladım ki herşey yalan, yalan bu dünya 

Bir yanı karanlık, bir yanı mavi 

Bir yanımda sevmek varsa, bir yanı fani 


Ne desem seni geriye getirmez 

Ne desem acımı bitiremez 

Ne desem boşa geleceğimiz yok 

Ne desem bu aşkı silemez 


Kapılar yüzüme kapanıverdi 

Bu gece daha çok sensiz 

Bir hüzün omuzuma konuverdi. 

Yanıyor içim çaresiz

***



Bu tuzlu meltem mi böyle, genzimi yakan

Yoksa dokundu mu, sarf ettiğin o sözler

Çökerken sahile, gece sinsi bir duman

Birer birer, uçurumdan atlar hevesler

Olacak şey miydi, şimdi senin yaptığın

Onca işin gücün üzerine, birde bu

Geçmiyor boğazımdan, inanır mısın?

Sen yokken, ne ekmek nede bir yudum su

İncirler olana kadar kalsaydın bari

Onlarca sözden birini tutsaydın bari

Beni böyle habersizce alıp giderken

Bavuluna, kalbimi de atsaydın bari

İncirler olana kadar kalsaydın bari

Onlarca sözden birini tutsaydın bari

Beni böyle habersizce alıp giderken

Bavuluna, kalbimi de atsaydın bari

Bu tuzlu meltem mi böyle, genzimi yakan

Yoksa dokundu mu, sarf ettiğin o sözler

Çökerken sahile, gece sinsi bir duman

Birer birer, uçurumdan atlar hevesler

Olacak şey miydi, şimdi senin yaptığın

Onca işin gücün üzerine, birde bu

Geçmiyor boğazımdan inanır mısın?

Sen yokken, ne ekmek nede bir yudum su

İncirler olana kadar kalsaydın bari

Onlarca sözden birini tutsaydın bari

Beni böyle habersizce alıp giderken

Bavuluna kalbimi de atsaydın bari

İncirler olana kadar kalsaydın bari

Onlarca sözden birini tutsaydın bari

Beni böyle habersizce alıp giderken

Bavuluna kalbimi de atsaydın bari

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar