Print Friendly and PDF

I JUST CAN’T STOP LOVİNG YOU/ SENİ SEVMEYİ BIRAKAMIYORUM BİR TÜRLÜ


SENİ SEVMEYİ BIRAKAMIYORUM BİR TÜRLÜ (SIEDAH GARRETT

İLE)

[Michael:]

Rüzgâr her estiğinde

Senin sesini duyuyorum, o yüzden

İsmini çağırıyorum…

Sabah fısıltıları

Aşkımız tan ağarıyor

Cennet sen geldin diye öyle mutlu ki

Nasıl hissettiğimi biliyorsun

Bu şey yanlış gidemez

Seni sevdiğimi söylemekten büyük gurur duyuyorum

Aşkın heyecanlandırdı beni

Yanına gelmek için ölüyorum

Bu kez sonsuza dek

Yanıt aşktır

[Siedah:]

Sesini duyuyorum şimdi

Sen benim seçimimsin şimdi

Getirdiğin aşk

Cennet benim kâlbimde

Senin çağrında

Harp sesleri duyuyorum,

Ve meleklerin şarkı söylediğini

Nasıl hissettiğimi biliyorsun

Bu şey yanlış gidemez

Yaşamımı yaşayamam sensiz

[Michael:]

Dayanamıyorum işte

[Siedah:]

Hissediyorum ki âidiz biz

[Michael:]

Yaşamım yaşamaya değmez

Seninle olamazsam eğer

[Michael & Siedah:]

Seni sevmeyi bırakamıyorum bir türlü

Seni sevmeyi bırakamıyorum bir türlü

Ve eğer bırakırsam…

O zaman söyle bana, ne yaparım?

[Siedah:]

Çünkü seni sevmeyi bırakamıyorum bir türlü

[Michael:]

Geceleyin yıldızlar ışıldadığında

Dua ediyorum bulmak için sende

Böyle gerçek bir aşk

[Siedah:]

Sabah beni uyandırınca

Gelip alacak mısın beni?

Senin için bekleyeceğim

[Michael:]

Nasıl hissettiğimi biliyorsun

Durmayacağım senin

“Seviyorum” diyen sesini duyana dek

[Siedah:]

“Seviyorum”

Bu şey yanlış gidemez

[Michael:]

Çok güçlü bu his

[Siedah:]

Pekâlâ, yaşamım yaşamaya değmez

[Michael & Siedah:]

Seninle olamazsam eğer

Seni sevmeyi bırakamıyorum bir türlü

Seni sevmeyi bırakamıyorum bir türlü

Ve eğer bırakırsam…

O zaman söyle bana, ne yaparım?

[Michael:]

Seni sevmeyi bırakamıyorum bir türlü

[Siedah:]

Bütün dünyâyı değiştirebiliriz yarın

[Michael:]

Dünün şarkılarını söyleyebiliriz

[Siedah:]

Diyebilirim ki, hey… Hüzne vedâ

[Michael:]

Bu benim yaşamım ve ben,

[Michael & Siedah:]

Her zaman görmek istiyorum seni

Seni sevmeyi bırakamıyorum bir türlü

[Michael:]

Hee! Hee! Hee! Bırakamadığımı biliyorsun kızım!

[Michael & Siedah:]

Seni sevmeyi bırakamıyorum bir türlü

[Michael:]

Bırakamadığımı biliyorsun

Ve eğer bırakırsam…

[Michael & Siedah:]

O zaman söyle bana, ne yaparım?


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar