Print Friendly and PDF

Budur Denecek Kadar

 




Hep istediğindi

Başımdan bir gitse

Kırmakta istemediğin

Tamam, hayatım

Gitmeliyim

Hasret ve kederle

Yol benim 

Gitmek benim olsun

Beni uzak tutmak için kalbinde

Ne zorluklar yaşattım

Özür dilerim

Ne yapmalıyım

Kırılmasın dediğin

Bu hayat beni yok edecek

Geçerli varsayım

Beni özleyecek misin

Bilirim belki

Bir gün gelir de

Neden yaptım bunları

Dediğinde

Keşke demeni istemem

Ölmüş olsam

O daha güzel

Öldü mü biri

Çok şeyin kapanıp bittiği

Çünkü sadık kalmış olmak

En güzeli de

Ah hayatım

Sonsuz aşk bize ait olsun istediğimdi

Ah aşkım

Kalanlara selam olsun

Seni hiç unutmadığımı

Bil...

Budur denecek kadar

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar