Print Friendly and PDF

To the Devil a Daughter (1976) Şeytanın Kızı

 


95 dk

Yönetmen:Peter Sykes

Senaryo:Christopher Wicking, John Peacock, Dennis Wheatley

Ülke:İngiltere   Batı Almanya

Tür:Korku

Vizyon Tarihi:04 Mart 1976 (İngiltere)

Dil:İngilizce

Müzik:Paul Glass

Çekim Yeri:Almanya

Nam-ı Diğer:Child of Satan | To the Devil... A Daughter

 Oyuncular

Richard  Widmark

Christopher   Lee

Honor  Blackman

Denholm   Elliott

Michael  Goodliffe

Özet

Filmde Satanist rituelleri içinde Astaroth ile ilgili bir bölüm üzerine kurgulanmış. Aforoz edilmiş Peder Michael Rayner, Catherine ni 18. Doğum gününü, satanistlerin All Hallows eve* gününe rast gelecek şekilde dünyaya gelmesini sağladıktan sonra yeni bir avatar yaratmak için 18 yıl beklemek pahasına her şeyi uyguladı. Ancak Catherine'nin babası tarafından tutulan Kara Büyü üzerinde uzman olan okült yazar John Verney işe dahil olunca bu rituelde aksilikler başladı. 

Aslında Peder Michael Rayner in niyeti kendince kötü değil... Dünya gençliği yolunu kaybetti. Bir boşlukta. İnanacakları, takip edecekleri bir şeye ihtiyaçları var. Nihai amacı bir avatar yaratmaktı. Bir tanrının kişileştirilmesi bu, dünyanın yaşamsal ruhunu yenilemekti. Konu hakkında Pederi aforoz eden Piskoposla görüşen John Verney, aldığı bilgide, piskopos Peder Michaelin "Tanrım" dediğinin Şeytan olduğunu ve onu ikna edemediğini söyledi. 

Filme gelince cenin konumundaki Astaroth'u biraz daha güzel temsil etselerdi çok acemi kalınmış, film tam bir satanist kültü ile ilgili kaynak film olurdu. 

Bilmemiz gereken pagan kültüründen Hristiyanlığa geçen Astaroth ritueli gizemi hala korumakta olduğunu düşünebiliyoruz.

Alıntı

*https://www.express.co.uk/news/weird/1038900/halloween-2018-church-of-satan-anton-lavey-occultist-satanism-devil

Altyazı

Aforoz et.

 Bu sapkınlık değil ve geri adım atmayacağım.

 Catherine, toplanabildin mi?

 Gel o zaman.

 Teşekkürler rahibem.

 Catherine.

 Bu son kez burada birbirimizi göreceğimizi, çocuğum.

 Catherine!

 Peder Michael.

 Ah, Catherine, çocuğum.

 - Ah, çocuğum  - O artık bir çocuk değil.

 Margaret bu öğleden sonra bekleniyor.

 Her şey hazır.

 Eminim ki senin becerin ve özverinle ve Rabbimiz'in nimeti, bu günkü işimiz başarılı olacak.

 Londra'da olduğumdan bu yana 20 yıl geçti.

 Çok fazla değişiklik olacak.

 Keşke seninle gelseydik ama Kollde seninle ilgilenecek.

 Ve havaalanında baban bekliyor Seninle tanışmak, yani endişelenecek bir şey yok.

 Ah, neredeyse unutuyordum!

 - Peder Michael sorun olmayacağını söyledi.

 - Ama güne kadar açmamalısın.

 Gitmeliyiz.

 Sen 

Şimdi doğrudan arayabilirsin.

 Catherine!

 Zaman nasıl geçiyor.

 Hayatım onunkine çok benziyordu, sessiz ve boş.

 Bundan fazlası yok mu?

 Ve beklenti dolu.

 - Mutsuz görünüyorsun.

 - Seni her zaman önemsedim.

 Yapacak önemli işlerim var.

 Kimse mutlu olmamı istemiyor.

 - Ona uçağımızı kontrol edeyim mi?

 - Evet, her şeyi kontrol et.

 - Sana sonra katılırım.

 - Doğru.

 Bayan Lane gece öldü.

 Her şey en iyisi içindi.

 Aslında dayanmak istemiyordu.

 Ve Bay Conrad karısını arıyordu.

 Kendini kabul etmiş olabileceğini düşündüm.

 - Korkunç bir durumdaydı.

 - Bir şeyin üzerinde miydi?

 Ben de öyle bekliyordum, ama yapmadık, ee  - Asıl mesele Margaret.

 - Evet.

 Onu özel kanada getireceğim.

 Merhaba John.

 Nasılsın?

 - Ah, üzgünüm geciktim.

 - Her şey yolunda.

 O bilmiyor.

 Zaman tünelinde yaşıyor.

 - Ne?

 - Merhaba sevgilim.

 - Nasılsın?

 - İyi.

 Gülümse lütfen.

 Teşekkürler.

 Güzel, Bay Verney.

 - Kitabı yazan adam bu mu?

 - Evet, Roger.

 - Ondan nefret ettiğimi söyle.

 - Seni duyabiliyor.

 - Nefret et.

 - Git buradan, Roger, hayatım.

 Ben onunla konuşmak istiyorum.

 Hala kitaplarını satıyor saf sansasyonalizm üzerine görüyorum.

 Bu bir yaşam.

 Tamam, şimdi gidebilir miyim?

 Benden ne beklediğini bilmiyorum.

 Senden tam olarak ne beklendiğini biliyorsun.

 - Ne?

 - Eşyalarını yapmak için.

 Canlı yenmek için çıldırmış kadınlar ve erkekler tarafından  Ama ben bunu yaptım  Bu ilginç.

 Erken.

 Erken olduğu için ilginç olduğunu söylemiyorum.

 Ama büyüleyici olan şey, bu bir şey, geri döndüğü bir tema tekrar ve tekrar.

 Çok kişisel bir şey gibi görünüyor  - Arka duvardaki büyük olanı gördün mü?

 - Numara.

 Bana bir dakika izin verir misin?

 Merhaba, yardımcı olabilir miyim?

 Bu özel bir görünüm, ama her gün açığız.

 Resim satın almak istiyorum  - Bu resimlerden biri mi?

 - Eee  Hayır, hayır, ben  Başka resmin var mı?

 Evet, sanırım olabiliriz.

 - Bir içki ister misin?

 - Hmm?

 Evet, teşekkürler.

 Bak, seni bu şekilde böldüğüm için üzgünüm.

 Ama gerçek şu ki John Verney ile konuşmak istiyorum.

 Ah, anlıyorum, evet.

 Evet, çoğu insan yapar.

 - Ah, pardon, birbirinizi tanıyor musunuz?

 - Evet, gerçekten.

 Eh, bu durumda, bakalım neleri yönetebiliriz.

 İşte burada.

 Haydi.

 John!

 Bu daha sonra.

 Muhtemelen birini fark ettin renkli salonda.

 Aynı şey  Affedersiniz.

 Kim bu sefil yaratık Kim kendini John'a bağladı?

 20 dakikadır oradalar.

 Daily Express adamı öfkeli.

 - Bütün bunlardan sen sorumlusun.

 - Altı Hail Marys mi yoksa tuz madenleri mi?

 Kulağa çok çılgınca geliyor.

 Bu insanları tanımıyorsun.

 Tehlikeli olabilirler.

 - Bence bunu yapmak aptallık olur.

 - Olabilirdim.

 Sonra tekrar, ilginç olabilir, ve muhtemelen kazançlı.

 Seni soğuk kalpli piç.

 Şimdi, endişelenme.

 Yüzde onunu alacaksın.

 - Yapma John.

 - Göreceğiz.

 Sonra görüşürüz.

 - Araba servisi?

 - Teşekkürler, hayır, teşekkürler.

  Lufthansa gelişini duyurdu  Münih'ten LHO7O uçuşunun.

 Margaret, neredeyse hazırız.

 Nasıl hissediyorsun?

 Ben sadece çocuğu düşünüyorum.

 Onu görebiliyor musun?

 Ne zaman gittiğini öğrenmek için Malikaneyi arayacağım.

 Sen bavullara bak gelmesi durumunda.

 - Afedersiniz.

 Catherine Beddows siz misiniz?

 - Evet.

 Ben John Verney'im.

 Baban seninle tanışmamı istedi.

 - Kendi gelemediği için çok üzgün.

 - Yapamadı mı?

 Hayır, korkarım benimle yetinmek zorunda kalacaksın.

 İşte, bu babandan.

 Hayır, hemen geri dönmesi gerekiyor.

 Hadi, yoksa arabamı çekerler.

 - Kız nerede?

 - Bilmiyorum.

 - Nereye gitti?

 - Diğer adamla.

 - İyi bir uçuş muydu?

 - Bence de.

 Öyle mi düşünüyorsun?

 Bilmiyor musun?

 Daha önce hiç uçmadım.

 Anlıyorum.

 Ne kadar suredir kilise ile?

 Tüm hayatım boyunca.

 - Ve her zaman Almanya'da, ha?

 - Elbette.

 İşte bizim kilisemiz burada başladı.

 Ey.

 Kilisenizin adı ne?

 İsa’nın Çocukları.

 Bütün bunlar beklediğim gibi değil.

 İşte tam olarak sen değilsin ben de ne bekliyordum.

 Merhaba?

 Radleigh Polisi mi?

 Ben Malikaneden Henry Beddows.

 Ne?

 Hayır, sorun değil.

 Sadece birkaç günlüğüne uzaklara gidiyorum.

 Ve çalışanlarıma biraz izin verdim yani her yer 

Boş kalacak.

 Evet.

 Yani 

Buna göz kulak olmanı istiyorum.

 Benim için, olur mu?

 Doğru.

 Çok teşekkürler.

 Güle güle.

 Merhaba?

 Kaçırdım.

 - Sence o baba mıydı?

 - Öyle olsaydı, geri arayacak.

 Endişelenme.

 Pekala, içeri gelin.

 Kendinizi evinizde hissedin.

 Benim küçük geri çekilmem hakkında ne düşünüyorsun?

 - Bu çok hoş.

 - Teşekkürler.

 E, başlığını çıkarmak ister misin?

 - Numara.

 - Ey.

 Peki, sana bir içki ya da başka bir şey ısmarlayabilir miyim?

 - Oldukça açım.

 - İyi.

 Hemen geliyor.

 Şef Verney hizmetinizde.

 - Bunun üzerinde senin adın var.

 - Evet, bundan hoşlanmazsın.

 Hadi bakalım, bir araya getirebilecek miyiz

Yemek yapabilirsin, değil mi?

 - Sadece çok basit şeyler.

 - O zaman basit olacak.

 Haydi.

 Tam orada.

 Endişelenme, Peder.

 Emin ellerdeler.

 Evet, gerçekten, Rahibe.

 Onlar için hiçbir korkum yok.

 O zaman seni endişelendiren nedir, Peder?

 Buraya bir daha asla dönemeyeceğimi işimizin bittiğini görmek için

 Bunu hiçbir şey engelleyemez, Peder.

 İki gün içinde yapmış olacağım benden istediği her şey.

 Sonra tüm arkadaşların kilisede de var, ha?

 Arkadaşlarım anne, George ve Peder Michael.

 Ey.

 Babanı ne sıklıkla görüyorsun?

 Onu yılda sadece bir kez doğum günümde görüyorum.

 O zaman, ee, annen seninle, değil mi?

 Hayır, ben doğduğumda öldü.

 - Peki, "Anne" kim?

 - Sana söyledim, o benim arkadaşım.

 Anne Eveline ve George beni çocukları olarak aldı.

 Peki, neden babanla kalmadın?

 Kilisede büyümemi istiyordu.

 Bütün çocuklar anne babaya emanet onlara en iyi kim hizmet edecek.

 Anlıyorum  Ah, pardon.

 Merhaba.

 Ah, evet, Bay Beddows.

 Evet, her şey yolunda.

 O burada.

 Onu almaya ne zaman geleceksin?

 - Lütfen onunla konuşmama izin ver.

 - İşte burada.

 Baba, neler oluyor?

 Üzgünüm, bak  Bazıları çok önemli iş çıktı ve bir iki gün uzakta olmam gerekiyor.

 O zaman Münih'e geri dönemez miyim?

 Annem ve George aldırmaz.

 Hayır, doğum günüm umurumda değil.

 Peki, ne zaman özgür olacaksın?

 Ama  Ama bana kim bakacak?

 Bak, Verney'e güven.

 Ona inan.

 Sana söylediği her şeyi yap.

 Kulağa tuhaf geldiğini biliyorum, ama yapmalısın.

 Sana söyleyemem.

 Vakit yok, ve nasıl olsa anlamazsın.

 Zaman yoktu Senin için başka planlar yapmak için.

 Beni bulmaya veya benimle iletişime geçmeye çalışmayın, ve telefonu kimseye açma.

 Senin için gelene kadar orada kal.

 Bana söz ver  - Yemin ederim.

 - Onunla biraz konuşmama izin ver.

 Merhaba?

 Lanet manyak.

 - Merhaba?

 - Merhaba?

 - Bunların hepsi Catherine'e aitti.

 - Mmm-hmm.

 Burada bir şey olmamalı bu onun değildi.

 Teşekkürler.

 Burada seninle kalmamı söyledi.

 O benim için gelene kadar.

 Söz verdim.

 Yemin ettim.

 Neden burada seninle kalmamı sağlıyor?

 Şey, sanırım başı dertte iş arkadaşlarıyla.

 Sert oynayabilirler.

 Seni güvende tutmak istiyor.

 Bak şimdi  sadece inanmak zorundasın senin için en iyisini bilir.

 Kim bilir belki alırsın buralarda eğlenmek için.

 Haydi.

 Biraz dinlensen iyi olur.

 George  Hayır.

 Ona göster.

 Ona ne olduğunu söyle.

 Morfin, Margaret.

 Cevap ver Margaret.

 Biliyorum.

 Malikaneden cevap yok.

 Nerede olabilirler?

 Neden orada değiller?

 - Sessizlik.

 - Bir şey olmuş olmalı.

 Ona bir şey veremez miyiz?

 Margaret, doğması gereken tek yolu biliyor.

 Kolay olmayacak.

 Hoş olmayacak.

 Bunu al.

 Uyumana yardımcı olacak.

 Tamam.

 - Doğum günün ne zaman?

 - Yarından sonraki gün.

 Mmm-hmm.

 Ve nerede doğdun?

 Guildford yakınlarındaki Radleigh Malikanesi'nde.

 Niye ya?

 Hiçbir şey değil.

 Sadece ilgileniyorum astrolojide, hepsi bu.

 İyi uykular.

 Sabah görüşürüz, tamam mı?

 Şimdi boşandı ne için, beş yıl mı?

 Zamanı gelince birini buldu.

 Belki iyi bir kadın aklını bu okült şeyden uzaklaştırabilir.

 Eğer öderse, hiçbir kadın onu kurtaramaz.

 Onu arayacağım.

 Hadi, onu rahat bırak.

 Oyuna konsantre olun.

 - Ne olduğunu bilmek istiyorum.

 - Muhtemelen gitmemiştir bile.

 Merhaba John.

 Nasıl oldu?

 Ne?

 O bir çeşit rahibe.

 - Ne?

 - Evet, bir rahibe.

 Pek bir şey bilmiyor gibi görünüyor her şey hakkında, ama o çok tatlı.

 - Bana çocuğumu hatırlatıyor.

 - Ne, hala orada mı?

 - Onu alacağını sanıyordum.

 - Hey  Merhaba John.

 Tüm kara büyü işleri nereden geliyor?

 O belli ki neler olduğunu bilmiyor, bu yüzden ona babasının olduğunu söyleyemedim bir grup Satanistle başı belada.

 Tanrım, kulağa çok hasta geliyor.

 Evet biliyorum.

 Ben nasıl hissettiğini biliyorum.

 Sözde satanistlerin yüzde doksan sekizi acınası ucubelerden başka bir şey değiller çıplak dans etmekten zevk alan dondurucu kiliselerde şeytanı kullanıyorlar seks yapmak için bir bahane olarak.

 Ama sonra diğer yüzde iki var.

 Onlardan pek emin değilim.

 Her neyse, Beddows haklıysa, sadece kızla ilgilenerek Elimde bir kitap olacak.

 İçinden gelirse söz verdiği bilgiyle.

 Dinle, John.

 Dinle, bence yapmalıyız yarın gel ve sana yardım et.

 İyi.

 Biraz yardıma ihtiyacım olabilir.

 Erken yap.

 Kahvaltıya gel.

 Tamam iyi.

 Tamam, o zaman görüşürüz.

 Hoşçakal.

 Bu rahibeyi görmek için ölüyorum.

 Hmm, her zaman sapık olduğunu düşündüm.

 Sapık olduğumu biliyordun.

 Sevgilim, buna karışmayalım.

 Ben karışmıyorum.

 Sadece merak ediyorum, hepsi bu.

 Lütfen.

 John'a bırak.

 Oyunu bitirmek istiyor musun?

 Hayır, başka bir şey oynamak istiyorum.

 Baba  Margaret, şimdi öleceksin.

 - Yolculuk için her şey hazır.

 - İyi.

 Catherine?

 Catherine.

 - Sabah.

 - Sabah.

 - Seni uyandırdığım için üzgünüm.

 - Sorun değil.

 Kahvaltı istersin diye düşündüm.

 - Teşekkürler.

 - Rica ederim.

 İşte oradayız.

 Nasıl uyudun?

 Korkunç bir rüya gördüm.

 - Doğduğumu hayal ettim.

 - Ne oldu?

 Yolumu tırmalıyordum.

 Korkunçtum, insanlık dışıydım.

 Hastaydılar ve isyan ettiler beni gördüklerinde.

 - Seni kim ne zaman gördü?

 - George ve annem.

 Ama Peder Michael  Hasta değildi.

 Neşeli görünüyordu.

 İstemiyorum daha fazla düşünmek için.

 Tamam, unut gitsin.

 Kahvaltını yap.

 Söyle bana, ne yaptılar sana kilisende öğretmek mi?

 Neden, her şey Rabbimiz hakkında, elbette, dünyanın sorunları ve diller.

 - Dillerde uzmanlaştım.

 - Mmm.

 Hangilerini seçtin?

 Her şey tek kişi için seçilmiş, yoksa kaos olur, değil mi?

 Biri çalışmak için seçildi dünyanın belirli bir bölgesinde ve tüm insanlarla iletişim zamanı geldiğinde dünyanın "Zamanı geldiğinde" mi?

 Peder Michael, bunun yakında olacağını söylüyor.

 Dünya gençliği yolunu kaybetti.

 Bir boşlukta.

 İnanacakları, takip edecekleri bir şeye ihtiyaçları var.

 Yeni ve güçlü bir şey.

 - Çok yakında sağlayacağız.

 - Ne sağlayacaksın?

 Bilmiyorum.

 Ben sadece inanırım ve itaat ederim.

 Anlıyorum.

 Peder Michael kim?

 - Hiçbir şey bilmiyorsun, değil mi?

 - Çok fazla değil.

 Peder Michael Rayner, kilisemizin lideri.

 O da benim vaftiz babam, bu yüzden daha ayrıcalıklı olduğumu düşünüyorum.

 Evet, sanırım öylesin.

 Ah, affedersiniz.

 - Merhaba!

 Nasılsın?

 - Merhaba!

 İyi.

 - Günaydın Günaydın.

 Merhaba.

 - Seni görmek güzel.

 - Nasıl gitti?

 - Sana söyleyeceklerim var.

 İyi?

 İyi  ben bir şey hissediyorum Diğer yüzde iki ile uğraşıyorum.

 - Neden bahsediyorsun?

 - Sanırım Beddows beni dolandırdı.

 İstedikleri o değil.

 Bu Catherine.

 - Onu bulmalıyız.

 - Henry ne yaptığını sanıyor?

 - Malikaneye geri dönmeliyiz.

 - Hayır, Malikane değil.

 Henry sözünü geri almaya çalışıyor ama artık çok geçti.

 Anlaşma 18 yıl önce imzalandı.

 İşte bu kadar.

 Ve yarın da olur All Hallows' Eve olmak.

 Bu da ne?

 Satanist'teki en önemli tarih takvim.

 Bizim için Noel gibi.

 Bize mi söylüyorsun Catherine'i buraya getirdiler - All Hallows'u kutlamak için mi?

 - Bilmiyorum.

 Ama bu Peder Michael Catherine'in vaftiz babası, ve aynı zamanda kiliselerinin lideridir, bu da onu onlar için çok özel kılıyor.

 Şimdi planladıklarını varsayalım onun için özel bir şey, yarın, 18. Doğum günü, All Hallows' Eve.

 Babasını çok korkutan bir şey, ve o onlardan biri, Tanrı aşkına, o bana geliyor.

 Pekala, John, ama neden sen?

 Çünkü bir uzman olmam gerekiyordu.

 Bu konuda ve o çaresiz.

 Ah, bana bir peri masalı gibi geliyor.

 Ama doğru olsa bile, her ne ise, O burada güvende.

 - Kimse senin işin içinde olduğunu bilmiyor.

 - Beddows yapar.

 Catherine de öyle.

 Kız dedin sandım neler olduğunu bilmiyordu.

 Bilinçli bir düzeyde, yapmaz.

 Ama dün gece ona ne oldu 

Peki, bu biraz endişe verici doğduğunu gördüğünde iğrenç bir yaratık olarak.

 Ah, hadi ama.

 Bu sadece Freudyen bir kabus.

 Umarım cehenneme kadar hepsi bu.

 Ah, Catherine.

 - Anna Çeşmesi ile tanışmanı istiyorum  - Merhaba.

 - David Kennedy.

 - Nasılsınız?

 Onlar iki iyi arkadaş.

 Bak, Catherine,

Bir süreliğine dışarı çıkmam gerekiyor.

 Belki Anna ve David sana eşlik et, tamam mı?

 - Ben isterim.

 - Siz ikiniz için uygun mu?

 - Evet tabi.

 - İyi.

 Güzel, güzel, farkına varmadan geri dön.

 - Ah, David?

 - Affedersiniz.

 Bunun için üzgünüm, ama onunla kal, olur mu?

 - Evet tabi.

 - Fazla kalmayacağım.

 Tamam.

 Şimdiye kadar Henry'den haber almalıydık.

 Ve Kollde.

 Kollde'ye ne oldu?

 Telefon Henry Beddows.

 Hayır bekle.

 - Merhaba.

 -Henry?

 Kordon.

 Henry 

Her zaman çok yakındık, değil mi?

 Artık çok yakınız.

 Bunu hissetmiyor musun?

 Çok yakınız nabzının atışını duyabildiğim için.

 Çok hızlı atıyor Henry.

 Çok hızlı.

 Çok fazla ömrün olduğunu sanmıyorum.

 Catherine nerede?

 Verney'le birlikte.

 John Verney.

 Konuşman gerekecek biraz daha açık, Henry.

 John Verney!

 Verney.

 Teşekkürler.

 Bu adamda Catherine mi var?

 - O nerede?

 - Ona elimi uzatabilirim.

 - Henry Beddows bize ihanet mi etti?

 - Öyle görünüyor.

 Verney Londra'da yaşıyor.

 Bundan oldukça eminim.

 Onun telefon numarasını bulacaksınız ve onun adresi.

 Henry Beddows bize ihanet mi etti?

 Henry sözünü geri almaya çalışıyor, fakat çok geç.

 Anlaşma 18 yıl önce imzalandı.

 Bu çocuğa Catherine adını veriyorum, ve onu cemaatte vaftiz et Kutsal Rabbimiz'den.

 Onu sevsin ve korusun, böylece zamanında, Onun büyük amacı ve onun büyük kaderi birlikte yerine getirilecektir.

 - Bu adam kim?

 - Onun kocası.

 Sen  Onu öldürdün mü?

 Ölmek istediği gibi öldü.

 Sen onun için bir hiçtin.

 Ve bu kutsallığa sahip olmayacağım herhangi bir sarhoş gözyaşı tarafından kirletildi.

 Bana bak!

 Sende hiçbir şey yok Henry Beddows.

 Herhangi bir güç veya zarafet veya değerden.

 Bu nedenle, minnettar olun bu çocuğun babası olduğunu.

 Şimdi dön ve arkana bak.

 Hayır, Henry.

 Ölmeni istemiyorum.

 Bunu al.

 Benim elementim ateş.

 Ateşin amblemi var.

 Bize asla ihanet etme Henry.

 Bize ihanet edersen, anlaşma ateşe verilecek.

 Ve ateş sizi aynı anda öldürür.

 Anlaşmayı sürdüremezsen.

 Sıkıca tutun.

 Sıkıca tutun.

 - Isabella!

 - O burada.

 Gerçeğe karşı zayıf bir kavrayışınız var.

 Bunu kendi sorumluluğumda tutacağım.

 Artık bizden birisin.

 Ve bu çocuk seni her zaman tanıyacak babası olarak.

 Korku içinde yaşa, Henry Beddows.

 Yollarını düzelt.

 Oğullarımı dikkatle izliyorum.

 Evimize hoş geldin.

 Böldüğüm için üzgünüm.

 Yanlış yerde olmalıyım.

 Belki yolunu bulmana yardım edebilirim.

 Tanrı'nın Çocuklarını arıyorum.

 Şüphesiz hepimiz Rab'bin çocuklarıyız.

 Doğru, doğru, ama aradığım grup bu adreste olması gerekiyor.

 Ah, hatırlıyorum.

 Ama yaklaşık bir yıl önce taşındılar.

 - Onlar yaptı?

 Ey.

 - Kiralarını ödemediklerine şüphe yok.

 Bu yüzden bu harikaları aldık tesisler çok ucuza.

 - Evet görüyorum.

 - Rab'bin yolları gariptir.

 - Bu doğru.

 - Ama lütfen kal ve kalbinle dinle, ve şarkıda bize katılın.

 - Çok isterdim ama başka zaman.

 - Rabbin Çocukları.

 - Teşekkürler.

 - Rabbin Çocukları!

 Catherine.

 Hep görmek istedim bir sivilcede nasıl görünürdüm.

 Deneyebilir miyim?

 Lütfen.

 Giydiğim sürece iyi olacağıma söz veriyorum.

 - Evet.

 - Teşekkürler.

 Sevgilim?

 Bu Wellington'larla olur mu?

 Wellington ne?

 Catherine.

 Catherine.

 Catherine.

 Catherine.

 Catherine.

 Catherine.

 Catherine.

 Catherine.

 Catherine.

 Catherine.

 Catherine!

 Catherine!

 Catherine!

 Catherine!

 Beni bırak!

 Catherine!

 - Tanrıya şükür.

 Neredeydin?

 - Kapıyı kilitlemek.

 John, arıyorduk onun için her yerde.

 Neresi  Şimdi 

- Bunu sana kim verdi?

 - George yaptı, bu bir hediye!

 - Bu kim?

 - Astaroth!

 - Şeytan.

 - O bizim Rabbimizdir.

 Lord Astaroth!

 - O kötü.

 - O iyi!

 Dünya için iyilik yapmak istiyorum, Rabbime hizmet etmek için!

 Seni seçtiler, değil mi?

 Astaroth seni seçti ve seni kendi yöntemleriyle vaftiz etti.

 Ne görüyorsun?

 Ne gördün?

 Uyuyordum.

 Ama garip, derin bir uyku.

 Sanki uyuşturucu almışım gibi.

 Sanki, bilincim kapalı olsa da, Her şeyi görebiliyordum.

 Sanki oradaki herkesin içindeydim.

 Astaroth seni seçti ve seni kendi yöntemleriyle vaftiz etti.

 Onu koru ve izin vererek bana iyilik yap ruhun bu gece aramızda dolaşıyor.

 Ben Catherine'im!

 Ben Catherine'im!

 Catherine benim!

 O  Margaret'ti!

 Margaret'dı!

 Ama o bendim!

 Astaroth'un vücudu bana dokundu!

 Onun ruhu içimi doldurdu!

[Astaroth, demonolojide, Beelzebub ve Lucifer ile ilk hiyerarşide Büyük Cehennem Düküdür; o kötü üçlüsünün bir parçasıdır. kült sistemi incelendiğinde anlaşılacaktır ki astaroth bizim bildiğimiz şeytana denk gelmektedir

O, muhtemelen Yakın Doğu tanrıçası Astarte'nin adını taşıyan bir erkek figürüdür.]

 Ben Catherine'im!

 Catherine benim!

 Ben Catherine'im!

 Anna.

 Yalnız bırakın.

 - Bırak?

 - Ne yaptığını biliyor.

 - John, ne halt ediyorsun?

 - Ona iyi bak lütfen.

 Şimdi.

 - Merhaba.

 - Bayan Catherine Beddows ile görüşebilir miyim?

 - Bu kim?

 - Korkarım ki babası oldukça ciddi bir kaza geçirdi, bu yüzden Catherine'i görmek istiyor en kısa sürede.

 Gilford yakınlarındaki St Margaret Hastanesi'nde.

 Üzgünüm, sanırım yanlış numaraya sahipsiniz.

 Bay John Verney ile konuşuyorum, değil mi?

 Bu durumda, yanlış numaraya sahip değilim.

 Catherine Beddows diye birini hiç duymadım.

 Gel, gel Bay Verney, kim olduğunu biliyorum.

 Ve Catherine'in de yanında olduğunu biliyorum.

 Ve seni tanıyorum.

 Michael Rayner, değil mi?

 Ah, özür dilerim.

 Peder Michael Rayner.

 Catherine'i neden tutuyorsun?

 Ne sebeple?

 Çünkü babası benden istedi.

 Şimdiye kadar bir şeyler bildiğini varsayıyorum.

 Kontrol edebildiğim güçlerin olacağını düşünmüştüm Catherine'i bana geri veremeyecek kadar endişeli.

 Evet biliyorum.

 Ve Catherine burada kalıyor.

 Pekala, Bay Verney.

 Başına, olsun.

 John, Tanrı aşkına, neler oluyor?

 - Sorunlarımız var.

 - Evet görebiliyorum.

 Bu aramaları benim için yapar mısın?

 Birini görmeliyim.

 - Evet tabi.

 - Teşekkürler.

 John, ne yaptığının farkında mısın?

 Umarım.

 - O iyi mi?

 - Bence de.

 Onu terk etme.

 John.

 Bütün bunları anlamaya başlamıyorum.

 O çocuğa ne olduğunu bilmiyorum.

 Ama ondan kurtul.

 Evet yapacağım.

 Sadece bir süre onu izle.

 Yakında döneceğim, tamam mı?

 Tamam, ama çabuk ol.

 Teşekkürler Anna.

 Yüzde onluk bir assın.

 Merhaba, Aziz Margaret Hastanesi?

 Evet, Bay Henry Beddows hakkında.

 Peder Michael Rayner.

 Onunla iş birliği içinde değilsin, değil mi John?

 Tam olarak değil.

 Sürüklenmiş gibiyim onun, ee, rakibi olmak için.

 Bu bir sürüklenme yönü değil ki tavsiye ederim.

 Bunu keşfediyorum.

 Başını belaya mı soktun John?

 Beni bilmem ama bir sorun var.

 Yıllar önce bana görev verildi Peder Michael Rayner'ı ikna etmenin sapkınlığı geri almak için.

 Ve onun sapkınlığı neydi?

 Kilise ona güveniyor Allah'ın mutlak kudretinde.

 Peder Michael ibadet etmek istedi insanın mutlak yeteneği.

 Kulağa zararsız geliyor.

 Buna, şimdi ne diyorlar  özgürleştirici.

 Ama görüyorsunuz, insanlık bir evrim ucubesidir.

 Yani, beyni kısmen programlanmış.

 Felaket için.

 Ve bu, Tanrı olmadan, insanın mutlak yeteneği… Felaket.

 Terminal kaosu başkanlık etti  Astaroth mu?

 - Peder Michael'a ne kadar yakınsınız?

 - Bilmiyorum.

 - Büyük bir irade gücüne sahiptir.

 - Tam olarak neden aforoz edildi?

 Nihai amacı bir avatar yaratmaktı.

 Bir tanrının kişileştirilmesi bu, dünyanın yaşamsal ruhunu yenileyecekti.

 - Şeytanın kişileştirilmesini kastediyorsun.

 - "Tanrım" dediği.

 Onu ikna etmedim kelime "Şeytan" idi.

 Piskopos  okumak için izninizi istiyorum Astaroth'un büyü kitabı.

 Kara Oda'da bir kopyası olduğunu biliyorum.

 - Biliyor musun?

 - Evet ediyorum.

 Lütfen efendim.

 Bence tehlikede bir hayat var.

 Evet, şimdi, neydi?

 - ASTAROTH'UN BÜYÜ KİTABI

Lütfen.

 - Evet.

 - Ne sayfası?

 - Bu da ne?

 Şey, eminim Lord Hazretleri senden etkilenmiş olmalı kimse buraya göz atmak için gelmiyor.

 Şimdi, Bay Verney yerçekimini anlıyor.

 Görevlerinizden Bay Pardoe.

 - Lütfen ona yardım edin.

 - Evet lordum.

 Burada okunan her şeyin kaydını tutuyorsunuz, Bay Pardoe?

 Kayıtlarımız 1603 yılına kadar uzanıyor.

 - Sayfa sayfa?

 - Kesinlikle.

 Pekala, Bay Pardoe, bana gösterirsen çok minnettar olurum Peder Michael Rayner tarafından okunan sayfalar.

 Bu yaklaşık 1950 olurdu.

 Kitap kurtları, Bay Pardoe.

 Belki de öyledir.

 Catherine.

 Catherine.

 Catherine.

 Catherine.

 Evet.

 Evet.

 Ve Malikane boş ve nereye gittiği hakkında hiçbir fikriniz yok.

 Evet teşekkür ederim.

 Çok teşekkürler.

 Catherine.

 Catherine.

 Catherine.

 Catherine.

 Sevgilim.

 Sonunda buradasın.

 David?

 Aman Tanrım.

 Tanrım.

 Ondan uzak dur.

 Kızın iyi iş çıkardı, değil mi?

 O nerede?

 Gitmiş.

 Ah, David, çok üzgünüm.

 Üzgünsün?

 Seni orospu çocuğu!

 Sen yaptın.

 O canavarı buraya sen getirdin.

 Ve üzgün müsün?

 Bu seni çok mutlu etmeli, sen 

Seni açgözlü piç.

 - Bu hikaye sana bir servet kazandıracak.

 - Beni Affet lütfen.

 Neye bulaştığımın farkında değildim.

 Artık biliyorsun.

 Evet.

 Şimdi biliyorum.

 Ama o Catherine değil.

 O ben değilim.

 Onlar.

 Onlar hakkında umurumda değil.

 Onu şimdi yakaladılar.

 Onu bulmalıyım.

 Fazla zaman yok.

 John?

 - Seninle geliyorum.

 - Yapma David.

 Daha derine inmeyin.

 Catherine'i bulmak istiyorum.

 - Catherine.

 - Ona dokunma.

 Şimdi yaptığı her şey kendi özgür iradesi olmalıdır.

 Anlıyor musun, Catherine, geleceğin ne olacak?

 Evet ve memnunum.

 İsa.

 Eva.

 Bay Beddows?

 Bay Beddows.

 Beni tanıyor musun?

 - Verney?

 - Bu doğru.

 Sana yardım etmeye geldik, anladın mı Anlıyor musunuz?

 - Evet.

 - Catherine'i yakaladılar.

 - Beni duyuyor musun?

 Catherine'i yakaladılar.

 - Catherine seninle.

 Hayır, onu aldılar.

 Ve onu geri almalıyız.

 Çok geç olmadan.

 Neredeler?

 - Seni duymuyor.

 - Beni duydun mu?

 Neredeler?

 - Sana nerede olduklarını söyleyemem!

 - Şimdi dinle.

 Beni dikkatlice dinle.

 Peder Michael'ın ne olduğunu biliyorum.

 Catherine ile yapmayı planlıyor.

 Dinliyor musun?

 Evet.

 Onu tekrar vaftiz edecek.

 Astaroth'un kanında.

 Onu bulamazsak, hayatının geri kalanında, Astaroth olacak.

 Şimdi, neredeler?

 Zamanını boşa harcıyorsun.

 Tamam.

 Sana Catherine'i nerede bulacağını söyleyeceğim.

 Eğer bana anlaşmayı getirirsen.

 - Ne?

 - Pakt.

 Sana Londra'da söyledim, onu geri almalıyım.

 - Bir anlaşmam olmalı.

 - Bu anlaşma nerede?

 O bir boşlukta orta panelin arkasında Radleigh Kilisesi'nin sunak önünde.

 Evet sen.

 Seni tanıyorum.

 Onu benim için getir.

 Onu geri almalıyım.

 Seni zavallı piç.

 Bütün bunları saçmalık mı sandın sana yardım edecek mi?

 Boşver.

 Catherine.

 O nerede?

 Haydi.

 - Catherine nerede?

 - Kes şunu.

 Sorun değil Bay Beddows.

 Rahatla.

 Rahatla.

 Her şey iyi olacak.

 Her şey iyi olacak.

 Her şey yoluna girecek Bay Beddows.

 Bay Beddows, bize nerede olduklarını söyleyebilir misiniz?

 Bay Beddows?

 Bu parlak bir hareketti.

 Şimdi ondan bir şey alamayacağız.

 Anlaşmayı deneyelim.

 Nasıl bir ritüel?

 Bir kız çocuğu vaftiz ediyorlar ölmüş annesinin kanında.

 Tanrım.

 Sonra onu inzivaya çekiyorlar, rahibe gibi.

 Sonra onu tekrar İblis olarak vaftiz ederler.

 Kımıldama.

 Henry.

 İşte buradayım.

 Henry, buradayım.

 Henry.

 - Al, Henry.

 - Yapma.

 Sıkıca tutun.

 Orada kalın.

 Sende var mı 

Diğer resimler 

Resimleri satın almak istiyorum

 Sen 

Sen

 Benim için anlaşmayı getir.

 Ben  Onu geri almalıyım.

 - David.

 Boşver.

 - Benim için anlaşmayı getir.

 BEN  - Otur.

 - Onu geri almalıyım.

 Sen orada kal.

 Burada kal.

 İyi olacaksın, tamam mı?

 Tamam.

 - Onu bana ver!

 - Yapma!

 Oh hayır.

 Hayır hayır hayır.

 Lanet olsun!

 Lanet olsun!

 Lanet etmek 

Canını verdi bu geceki büyük işimizin korunması için.

 Bay Beddows.

 Yataklar!

 İşte anlaşman.

 Ona bak.

 Haydi.

 Ona bak.

 - Al bakalım.

 - Yapamam.

 Al onu!

 Anlaşma bozuldu.

 Şimdi, Catherine nerede?

 Onu Mozole'ye götüreceklerdi.

 Bu onların tapınağı.

 - Nerede o?

 - Warburton'un yukarısındaki tepe, Farnham Yolu, yaklaşık altı mil.

 Catherine.

 Catherine.

 Uyan.

 - Bay Verney.

 - Bay Rayner.

 Neden ikimizi de tüm bu zorluğa maruz bırakıyorsun?

 Ve enerji israfı?

 Neden hayatın tadını çıkarmıyorsunuz Bay Verney?

 Neden Catherine'in tadını çıkarmıyorsun?

 Sahip olduğum güçleri biliyorsun.

 Catherine'in sahip olacağı gücü bir düşün.

 Sahip olabileceğin gücü düşün

Eğer onun ruhuna itaat edersen.

 Bu tören yapıldığında,

Seni yok edeceğim, John Verney.

 İşlere karışıyorsun bilginizin ötesinde.

 Astaroth'un kitabını okudum.

 Ve az önce Astaroth'u katlettin.

 Şeytanlar senden nefret ediyor Rayner.

 Seni bekliyorlar.

 Kan çemberi beni koruyor, Bildiğiniz gibi, kitabı okuduysanız.

 Çok yakında, Astaroth yaşamaya devam edecek bu çocukta ve her şey iyi olacak.

 Hayır, onu alıyorum.

 O zaman neden çembere gelmiyorsun?

 Ve onu al?

 Gerçekten bu çemberin seni koruyacağını düşünüyorsun, değil mi?

 Olmayacak.

 Ama olacak, çünkü bu çember çakmaktaşı bir tepenin üzerinde duruyor, ve çakmaktaşı Astaroth'un kutsal taşıdır.

 Ama bu Astaroth taşı üzerinde öğrencinizin kanı var.

 Şimdi iblisler beni koruyacak.

 Catherine?

 Catherine.

||

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar