Print Friendly and PDF

Ah Ne Özledim





Ah ne özledim senli bir hayatı

Yürek yanığım benim...

Neden…ağlarsın  

Gözyaşların 

Yaktı beni 

Ciğerimi kavuruyor ta uzaklardan

Atacağın her adım 

Herhangi bir kasabada, herhangi bir düşüncemde

Çünkü hayatın en güzel resmi seninle 

Benim bitmez rüyam ol

Hep seni göreyim 

Zaten her gün ayrı bir güzel oluyor

Eski günlerim ne güzeldi…

Senden bana 

İlahi bir haberler gibi 

Gelirdi her sözün ve haberin

Şimdi ise ne olduğu bilemiyorum

Meçhul dualar…yerine ulaşıyor mu

Hangi halin içinde…

Gözyaşın mı var sevincin mi var meçhul

Bakmaz olma 

Dünya senin yer senin gök senin

Küçük umutlarım var…olsun

Ey söz 

Sen çık ağızdan

Ulaşır mısın ulaşmaz mısın bakmam

Nasıl olsa senin

Bir ayak tozuna değersin

Yârim gezdiği yerlerde

Bence yetmez bu  olanlar

Senin için 

İçten içe selam 

Asumanda bir yıldız 

Hep senin için yandım der

Ancak gözler arıyor mahzun olma hakkıyla

İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar