Print Friendly and PDF

Hasretine Talibim


Bu yürek yangını geçer sanma Sen gittin gideli bir garibim Mevsimler birbir gelip geçiyor Hasretine talibim Gel de öp kalbimden gönlüm yaralı Öldüm ben derdinden sensiz kalalı Bu aşkın esiri oldum olalı Çaresizim sensiz kalalı Geceler uzun sabahlar uzak Her sevda başka başka tuzak Ben sensizlikten sen aşktan yaralı Çaresizim sensiz kalalı..
Uzaktan bakıyorsam
Aşkından kaçıyorsam biraz anla beni
Benden önce birisi görmüş sevmişse seni
Hakkın yok sevme beni,
Hakkın yok sevmeye beni.
Varsın bu aşk böyle kalsın
Sen içimde yaşayacaksın
Bu dünyaya bir daha gelirsem
İlk ve son aşkım sen olacaksın
Bu dünyaya bir daha gelirsem
İlk ve son aşkım sen olacaksın.
Gizli saklı habersiz
Orada burada sessiz geçen günlerimiz
Her zaman yaşanmayan
Bir benzeri olmayan nerede o sevgimiz.
Söyle nerde o sevgimiz
Varsın bu aşk böyle kalsın
Sen içimde yaşayacaksın
Bu dünyaya bir daha gelirsem
İlk ve son aşkım sen olacaksın
Bu dünyaya bir daha gelirsem
İlk ve son aşkım sen olacaksın.
Bu dünyaya bir daha gelirsem
İlk ve son aşkım sen olacaksın.
Bu dünyaya br daha gelirsem
İlk ve son aşkım sen olacaksın.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar