Print Friendly and PDF

Mektup ve Yazı


bana bir mektup, bir yazı yollamışsın, beni daha fazla sevmediğini söyleyen
bu senin seçimin, sana iyi şanslar her nereye gidersen
sadece bak arkanda bıraktıklarına
belki sana arkadaşlık ederler yalnız bırakıldığında
bana bir mektup, bir yazı yollamışsın başka bir kadına meylettiğini söyleyen
sen aşkı nasıl bileceksin bu kadar çok kadınla birlikteyken?
***
Bir mektup ve yazı göndermişsin bana
Sevmiyormuşsun beni artık
Seçim senin
İyi şanslar nereye gidersen de

Sadece bir bak
Arkada bıraktıklarına
Belki sana yoldaş olurlar
Yalnız başına kaldığında

Bir mektup ve yazı göndermişsin bana
Başka bir kucağa uçuyormuşsun
Bunca kucak arasında
Nasıl sevebiliyorsun?

Sadece bir bak
Arkada bıraktıklarına
Belki sana yoldaş olurlar
Yalnız başına kaldığında

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar