Print Friendly and PDF

Ağlayın Halime




 Kim bilir kaçıncı arayışım bu

Benden kaçan mutluluğum mu

Nerede belli değil

Kim bilir kaçıncı arayışım bu

Kaybettim her bulduğumu

Kader bana dost değil

Ağla, ağla hâlime

Gülme, kapat gözlerini

Görme, tek bir söz bile söyleme

Yok mu bir soru sormayan

Yarını olmayan

Güneşi doğmayan

Bir yolun yolcusuyum, dokunma

Ağla, ağla hâlime

Gülme, kapat gözlerini

Görme, tek bir söz söyleme

Kim bilir kaçıncı arayışım bu

Kaybettim her bulduğumu

Kader bana dost değil

Ağla, ağla hâlime

Gülme, kapat gözlerini

Görme, tek bir söz bile söyleme

Sanki bir yangın içimde

Külleri savrulan

Yakılan, yıkılan dünyamda

Artık bir yer yok bana

Ağla, ağla hâlime

Gülme, kapat gözlerini

Görme, tek bir söz söyleme

Ağla, ağla hâlime

Gülme, kapat gözlerini

Görme, tek bir söz bile söyleme

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar