Print Friendly and PDF

Sahi Sen Benimsin

 


Diyorlar ki günah işleme

Seni bir görenin aklında

Günah mı…sevap mı kalır

Bir anlık yüzünü açtın

Akıl kuş olup uçuverdi

Kalp dahi ne yapsın

Nasıl çırpınmasın ki

 

Koklamaya doyamadığım çiçeğim

Tanrı sofrası…göğsünde uyumak

Dudakların abı hayat çeşmesi

Bunu duyarsa biri

Dünyadan daha zevk alabilir mi

 

Kulluğuma işaret istiyorlar

Eşiğini öpmüşüm…ayaklarına yüz sürmüşüm

İman ehli olduğuma

Melekler bile şahit

Başka ne gerekir ki

 

Kendime şüphe gelmez

Murad alamadım diye

Sen beni sevdin

Ben de seni çok sevdim

Bana zindan olan hayat

Yüzünü görememek

Yoksa dünya nimetleri beni bilmez

Nedirler…ben tatmadım ki

 

Geldin beni aldın

Ayrılık sözü kalmadı

Yakınlığınla doyamadımsa da

Uzaklık var diye bırakamam ki

İnan ki

Tanrım bile kıskanmadı

Çok sev onu

O benim

Sahi…sen benimsin

Ne hoş değil mi…


İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar