Print Friendly and PDF

Sıfırdan Başlamak

 


 

Hayata  sıfırdan başlamak istiyorum..

Sen de öyle düşün…

İlkinden başlamak  güzel olmalı…değil mi?

Bu ikimizinde iyi hissetmeni sağlayacak.

Hayat genelde hiçbir şeyin düzelmesine imkân vermediği gibi, hata yapana iki kat daha zalim davranıyor…

İnsanın düzelmesine bile izin vermez mi bu hayat

Benim sende kalan ve senin de ben de olan emanetlerimiz var.

Birbirimize ikinci bir şans vermeliyiz.

Kimseleri kafaya takmadan, geçmişe takılmadan

Geleceğinde ne olacağını düşünmeden

Gözlerimiz ana bakarak…

Yoksa şaşı kalır gözlerimiz, biri nerde diğeri nerede   

Gelecekte, geçmişte olmasın

Ben senin anında kaybolmak istiyorum

Şu anı bizi düşünmeliyiz

Mutlu olmalıyız…

Özlemle bekleyecek sevdalı olarak

Gönül sarayımıza kavuştuğumuzdan beri

Bütün iyilikler gün yüzüne çıktı

Hakkını almak vermek zamanı geldi

Dengeleri kurduk

İçteki bozuk düzeni yıktık

Sükûna erdik

Şimdi zaman mı aranır

Anda kalıp sevişmenin tadını çıkaralım

Sıfırdan başlamış gibi…

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar