Print Friendly and PDF

Altınyürekli

 


Nedeni var mı...yok mu...

Söylenecek ne çok şey var...ama

Bazen susuyorum

Dilim de sözüm olmadığından değil

Tanrımı düşünüyorum... neler istedi hakkımızda

Korkumda yok 

Onu çok sevmek bu olmalı

Böyle biliyorum...

 

İçimin suskunluğu  huzuru bir o iken

Sevmenin gerçek hali ruhu da

Dillendirilmediğimde büyüyor içimde..

Altın kalplimin  sevgisi beni mutlu etmez mi

Ve bunu bana fazla fazla yaşattıysa 

Sonsuzluğum gizli hazinem  

Saklamam lazım ama yazıyorum

İçerdeki mutluluk durdurulamaz ki

Sarıldığında hayalimde  bile

İçimin titrediği anımı

Sözlerle paylaşmalıyım

Sık sık hatırlamak lazımmış gibi

Ne çok ilkimler kaldı geride

Bilmediğim ilklerim de onu bekliyor

Başkalarıyla bir ömür geçti

Ne bildiler ne anladılar 

Galiba sonumda onun olmalı

Başkasının da olamaz...böyleyken  

Gülümsemek onunla bir başka

Ağlamak dahi

Bekleyelim  deyişi de bir başkadır

Değil mi neler göreceğiz altınyüreklim

Bitmeyen şarkımız… uzun uzun hikayemizi

Anladığım şu...

Hiç ödeyemeyeceğim

Beni sevmesinin hakkını

Ona hep borçlu kalacağım

Eşsiz kalbini fedakar halini

Düşünceli davranışını

Daha ne demeliyim

Bu dediklerinin hepsini

Aslında ona...sarılamadım

Öpemedim

Saçını bile okşayamadım ...olsun

Aşkımdan neler yazdım

Adımı mecnun yazmasınlar  

Kendimi biliyorum

Öğrendim ...

Sevmek için bir sebep var olmalı

Ancak o sebepsiz bir karşılık

Seviyorum

Yüreğimin acısını hissede hissede

Yazıyorum

Bu biraz ferahlatıyor galiba 

Yetmese de...beni


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar