Print Friendly and PDF

Bitmeyen Hikâyem

 


 

Dilden dile uzanan aşk hikâyemizi

Kelimeler neden dile getiremediler

Duyabilmek ve söylenegelmek için gözyaşlarımızı dökmek lazım

Çok şey değil ben sadece seni görmek istiyorum

Bu senin bana vuran ışığını

Tüm  hissettiklerini ruhunun yansımalarını

Kendi aynamda

Ne bileyim aşkım

Neler yazmak söylemek hayalimle yetişemediğim

Bütün duygularımı

Gönlün o kadar güzel ki

İçime akan şelaleler dışarı aksa dünya

Sele giderdi…besen hala neden boğulmaktan

Geri kalıyorum

Neden dediğim şeylerin başında

Gelen bütün sorular beni rahat bırakmıyor

Aşk seninle güzel

Kimsede göremediğim bu güzellikleri

Seninle yaşıyorum 

Sen bana ayna ol, bende sende parlayım

Sözler yetmiyor   artık

Seni özlemek seninle olacağım günü beklemek benim için

Sonsuz hedefim

O güzel kalbinin sahibi olduğu bedeninin

Terlerini kurutana kadar öpmek

Kaçınılmaz sonum olsun

Senin büyünde kaybolmak için

Kendimden gitmek sana varmanın

Güzelliklerinde dinlenmek

Çok güzel olmalı

Bitemeyen bu hikâyemde


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar