Print Friendly and PDF

İlk ve Son Sıram

 


 

Her hatanın büyütüldüğü bir dünyadayız

Böyleyken…bir hatam olsa…

Ne olacak…

Dünyam altüst mü…düz mü kalacak

Ben bilmiyorum…ya kim bilir

 

Çok değişmiyor

Sıradan insanlar ve günlük hayatlar

Biraz şanslı olmak mı lazım

Belki de…

Her yaptığımın…doğru olup olmadığı

Artık umurumda da değil

Tek istediğim…bir rüyamın olması

Mükemmel ve gerçeğe çıkması

Rüyam…

Onun için yetecek sözcükler bulunmuyor

Daha fazlasını desem…

Onun varlığı…çekiciliği bir o kadar fazla ki

İmkânsızlık adı olmalı

Şimdi…ben

Rüyamın peşindeyim

Dahası… peşinde olmaktan

Başka bir çarem de yok

Velev ki bir hata olsa

Yapılacak en doğru şey

Benim için o olmalı

İnsanlar

Hayatı hep sıralı olaylar

Evreninde yaşayacağız sanıyorlar

Sonra hata yaptıklarında

Oynama haklarını kaybediyorlar

Peki ya…bana gelince

Hayata güvenim pek kalmadı…ama

Ben bu rüyamın peşindeyim inatla

Bu acımasız dünyada

Onunla beraber…ayakta durmalıyım

Hatam da olsa…

İlk ve son sıram o olmalı



İsmail Hakkı Altuntaş


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar