Print Friendly and PDF

Hâlâ da Savaşacağız

 


…!

Daha önce hiç karşılaşmadık mı…

En azından başka bir  hayatta  

Tek hayatın bu olmadığına inanıyorum

Ruhlarımız arasında olan şeylere bakınca

Haklı olamaz mıyım?

Eğer ki ruhlarımız arasında

Bugün bir şeyler oluyorsa…ki oluyor

Aklımızın ötesinde

Bu hayalleri ve gerçekleri

Birbirine olan bağını öğrenmeliyiz

Her şey kutsal

Sen ve ben

İkimizde yaşananlar

Güzel olan her şeyde…

Üzücü olan her şeyde de

Bir o varsa

 

Aşkım

Her an içime aktığını hissediyorum.

Düşüncelerimde seninle

Günaha girmiş olamam

Hayaller ve düşünceler

Birer hareket değiller

Sen benim içimde

Ben de içinde kaldığım zaman

Eğer böyle olmasa

Her anışımda bin yıl cehennemde yanmam gerekir

Bakıyorumda

Cehennem değil…seninle bana cennet da çok yakın.

Sorma…bunlar  kötü bir rüya değil

Bu rüyamı duymak bile sadece saklı

Beni oku…beni keşfet

Aklımda ve kalbimde senden başkası yok

Ve bu bende ölene dek gizli kalacak.

İnan ki…yıllarım eridi

Kimse bana senin gibi okumadı

Bende seni gibi…

Hiç kimseyi istemediğim kadar arzu ediyorum

İnatçıyım

Sana  tutku ve bağlılıkla yaşayacağım

Mutlu musun…deme

Senin benim olana dek ona mutluyum diyemem

Yıllar boyunca, içimde

Seninle bir yaşam oluşturmak için dua ettim

Tanrı bu duaları duymamış olamaz

Galiba olmasını istemedi

O halde neden

Yoksa…bizi Tanrı cezalandırdı mı?

Biz mi öyle düşünüyoruz

Gerçek ne olabilir ki

Seni nasıl unutabilirim

Senin ellerine…düşüncelerine

Kendimi bırakmaktan başka çarem yok.

Şu an dahi koynumdasın

Benimsin

Sana ulaşmam için acı çekmem

Gerekiyor

Her zaman olduğu gibi

Sevgilim

Nerelerdeydin

Neden bütün yükü tek başına taşıttın

Paylaşmak olmaz mıydı?

Belki de…her zaman olduğu gibi

Beni korudun.

O kadar masumdun ve öylesin

Bu kadarı için ne çok savaş verdik

Hâlâ da  savaşacağız

İlk ve son için


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar