Print Friendly and PDF

Bir İkinci Olmadan

 


Seçilmiş olmak

Onur verici bir şey olmaz mı?

Tabii ki ve seçilenin de…

Bir sen olduğunu bir ben biliyorsam

Kimsenin bilmediği

Dile benden ne dilersen

Uğruna ne yapmam ki…her şeyi

Can vermek mi

Alabilirsin…yeter ki

Sen kal bana

Ah…bir benzerin yok

Benim de kimsesizliğim

Şimdi hep sen var ol

Beraberinde sonsuz sevgim

Geleceğim mi…mal-mülk mü

Belki sevgim kalır  mirasım

Beni bağladın ya kendine  

Korkuyla değil sevda ile

Ayaklarına dolat

Bir kırmızı kurdela ile

Olur ya…kanım akarsa

Leke görünmesin sana

Tatlımsın benim

Bir o yana bir bu yana

Koşuştur  beni ardına

Kırılan kalbimi…kaybolan ruhumu

Çıkar  aydınlığa

 

Hayatım…

İşte bu olmalı

Sen ve ben beraber bozkırlarda

Özgürlüğü tattır bütün coşkunluğuyla

 

Ey tatlı nefesim

Dol ruhuma

Bir ikinci olmadan

İsmail Hakkı Altuntaş




Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar