Print Friendly and PDF

Doyamıyorum




Aşkımın ilkbaharı, taptaze çiçeğimsin.
Sen ömrüme! ömür katan,
can suyum, kar tanemsin
Çünkü bu aşk, ter-temiz, saf, gönülden
Ömür boyu, sürecek ,
bilirim, yaşarım yürekten…
Kar tanem, nur tanem, aşkım!
Seni candan seviyorum
Sen cennetten bir armağan
Seni sev devam doyamıyorum.
Aşkımın ilkbaharı, taptaze çiçeğimsin.
Sen ömrüme! Ömür katan,
can suyum, kar tanemsin
Çünkü bu aşk, ter-temiz, saf, gönülden
Ömür boyu, sürecek ,
bilirim, yaşarım yürekten
Kar tanem, nur tanem, aşkım!
Seni candan seviyorum
Sen cennetten bir armağan
Seni sev devam doyamıyorum.
Kar tanem, nur tanem, aşkım!
Seni candan seviyorum
Sen cennetten bir armağan
Seni sev devam doyamıyorum.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar