Print Friendly and PDF

RASÛLÜLLAH SALLALLÂHÜ ALEYHİ VE SELLEMİN TAİF SEFERİ DÖNÜŞÜ YAPTIĞI DUA


 

“Sizden Hayra davet eden, iyiliği emreden,

kötülükten nehyeden biç ümmet bulunsun,

işte kurtuluşa erenler yalnız onlardır.”     

(Al-i İmrân,104)

 

İlahî!

Kuvvetimin za'fa uğradığını, çaresiz kaldığımı, halk nazarında hor görüldüğümü, an­cak sana arz eder, sana şikâyet ederim.

Ey merhametlilerin en merhametlisi! Herke­sin zayıf görüp de dalma bindiği çaresizlerin Rabbi Sensin.

İlahî!

Huysuz, yüzsüz bir düşman eline beni düşürmeyecek, hatta hayatımın dizginlerini eli­ne verdiğin akrabadan bir dosta bile beni bırak­mayacak kadar bana merhametlisin.

İlahî!

Eğer bana karşı azaplı değilsen çek­tiğim mihnetlere, belalara hiç aldırmam. Fakat Senin esirgeyiciliğin bunları göstermeyecek ka­dar geniştir. Sana sığınırım. Senin cemalinin nu­runa sığınırım. Bütün karanlıkları parlatan, dün­ya ve âhiret işlerinin ıslahının yalnız ona bağlı bulunduğu Nur'a sığınırım.

İlahî!

Sen razı olasıya dek affını diliyorum. Bütün kuvvet, her kudret ancak Sendendir. (sh: 17)

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar