Print Friendly and PDF

Felek Çarkı

 


 

Sevdam

Sana kavuşmanın imkânsız zamanlarını yaşıyorum,   kendimi teselli etmek ne zor. En şiddetli anlarımı duygularımı dizginlemek için gayret ediyorum. Farkında olduğum bir şey var insan usanası bir varlık. Böylesi haller yaşamak belki daha iyi olmalı aşkında hazlarında. Sahip olmaktan kavuşmaktan çok, hayalinde ve arzularında yaşamak.

Bu tükenmeyen bir  zevk, sonsuz bir mutluluk… ulaşamayacağımız bir yerde olunca ve onun sahibi olmuşluk hissi ve gayretimi artıran bir heyecan hedefi olması.

Her gün yeni bir heyecanla güneşin doğuşunda, hayallerimdeki sislerin kalkacağı umudu ve seni görmek telaşı, ve bunu binlerce kez yaşamak ve beklemek…sonsuz döngü…

Dünyamız anlaşılan veya anlaşılamayan herşey için bir bekleme yurdu değil mi.

Acılarımız da bize değen çekiçler..

Onlar ne çok değerse o kadar daha zarif mükemmel  olacağız.

Öyle düşünmekte gönül tesellim.

Hangi kuvvetli çökmedi, hangi güzellik sönmedi…

Ama gölgeler hala aynı…bakar mısın kimseye aldırmadan aynı kıvamında, sarıyor bizleri.

Bütün bunlar arasında seni bir şekilde bulmuşum ve  bırakmak ister miyim.

Ne yapacağımı bilemesem de senin için kaç sabahları kaç gün batışını bekleyeceğim…bu kesin.

Yüzünü hatırlayamayacak hale gelecek kadar yakınlaşacağım.

Kendimin yüzünü aynada dahi eskiden gördüğüm gibi görmüyorum.

Kimim ben dediğim garip zamanları yaşıyorum

Nedensiz…gayesiz

Bunlar olacak mı… değil… oldular.

Ayrılık bu kadar acı veriyorsa, neden seviyoruz ki

Artık bir cevabımız  yok…

Böyleyken böyle

Ben yine durmadan dinlenmeden bu arayışım içinde kalacağım.

Bende ki eksik parçalarım seninle tamamlandığından beri…

Neden  fark edememişim dediğim ne çok şey var.

Başka ifadesi yok ütün bunların

Sen gösterdiysen  bana her şeyi

Nasıl kabul ederim daha sensiz günleri

Yine durup dinlenmeden

Başa dönen değirmen çarkında aynı hikâyemi

Çağlayacağım…

Bir inilti ve bir ses.

Sormalısın… su mu yapıyor sesi…yoksa felek çarkı

Cevap bulmayı isterdim inan ki…

Ben yine söyleyeyim bu ses yine sensin…

Hayır deme…ben bunu önceden ne duyamıyordum…öyleyse…

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar