Print Friendly and PDF

İyi ki Seninim

 



Seni düşünmeden edemem

Bana hiç acı çektirmezsin

Kalbimi kırmazsın

Hassas ve ince kalplimsin

Şu an bir öpsene beni

O kadar çok özledim ki

 

Biliyorum

Hayat gökkuşağı ve oyundan ibaret değil

Büyüleyici kahramanlar yenilmez şövalyeler

Hikayelerde olur

Ama sen…

Ben uyurken gel

Bana sevgi dolu gözlerle bir bak

Senden  bundan fazlasını istemem…inan ki

Yahut bir esinti olarak değ sen bana

Onun senden olduğunu bileyim

Şimdilik bunlar oldu ya

Seninle sevişmeyi

Tanrıma ibadet saydım

Daha ne isterim

 

Anlayışlı ve sevgisini sonuna kadar hissettiren

Gönlümce daha fazlasını yaşatanı asla bulamam ki

Yüreğimden senin için diller dökmek 

Yolunu açtın…içime akan aşkınla

Deryanda kaybolup gittim…şükür

İyi ki seninim

Ve sonsuza kadar senin kalacağım

Daha fazla şükür etmeliyim



İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar