Print Friendly and PDF

Nazik Sevgilim

 



Kalbimin neşesi

 Gülümsemeler nedenim

İçime akıttığın hisler yüzündendi

 

Deryanda kükreyen bir dalga olmaktansa

Bir sessizlikte sana anlatmak

İsterdim derdimi

 

Bahar bulutları bana acıyıp 

Yağmurlar olup  yağınca

Sanırlar ki kuruyan toprak içindi

Hayır

Benim içindir

Benim içindir inan ki

İçimin çölüne aşk çiçeği diktiğindendi

 

Aslında ben

Kararmış semayı çokta sevemem 

Bulutlarını güneş olup dağıtmak istememdi

 

Ey aşkım

Soğuk ve ruhsuz gecelerde

Sarsan beni ateşinle

Kimsenin duymadığı bilmediği yerde

Sessizce...çok kez kırılmış kalbinle

İstemendi

 

Huzurum olsun 

Kırılmış kalp teknemi

Nazik sevgili

 Fırtınalar köyünün kıyısına

Kadar atsa ve parçalasa

Bir daha görmesin

Ayrılık nedenlerimi

 

Unutmak mümkün mü

Bütün güzellikleri seninle gördü 

Bana olan aşkından dolayı 

Kalblerimiz tek bir yürekti

 

Hep niyetim

Hayal şehrime bir rüya sarayı yapmak

Sıcacık rüyalarda seninle terler dökmekti

Daha neler…nelerdi

Kimsenin dile getirmediği bir şekilde

Bağıra bağıra  aşkımızı söylemekti

 

Bunu ancak bir kişi yapabilir

Diyecek şekilde

Diller dökmek

Seni övmek...şarkılarda

Yetmemiş kadar

Ey Sevgili


İsmail Hakkı ALTUNTAŞ

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar