Print Friendly and PDF

Kimi Affedemiyorum

 



olmasaydı dediğim çok şey

kendimi hiç

affedemiyorum

hayatın kaynağı çok şans vermişti

fakat kurgularım hatalara düşürdü beni

şimdi ise affedilmeyi bekliyorum.

o affetmişti

kaç kere

düşünüyorum

zaman geri dönüşü olmayan çizgi

düzelmesi olacak mı

denilmeyecek kadar

"zannetmiyorum"

güneşi bilirim

doğar, batar vazgeçmez.

yolunu ay, sevdiği dünya için

nasıl bir şey bu?

kaçıncı dönüşü oldu

ve turu

olsaydı olmasaydı da ne

hep "gel gidelim" yolunda

 

o affetmeden ben

kendimi bir affedebilseydim.

niye affettsin o güzeller güzeli

iki yerde ruhu bir gezeni.

belki de varlık bir bedeni

ekmekçi koca derler

soğuk fırında ekmeği pişer

üçe bölünüyorsa bir kapıda

o fırın soğuktur ve bende yanıyorsa

affetmesini beklediğim pir mi

yoksa kendim mi

kim kimi affedecek

sebebi bilinmezse

çözülmez bir sır oldu

ben beni, sen seni ayıramadıktan sonra


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar