Print Friendly and PDF

Yorgunum

 



 

yorgunum! her şeyi denedim

uyur gibi, gözlerim kapalı

o da bir şeye yaramıyor

yanımda olsaydın, sadece hayal

rüyamda öperdim diyorum 

 

merak ediyorum,

neden hep ben söylemeliyim.

dinleyecek mi demeden

bir kaos,

aklım kaydı, tamamen gitti

beni sınamadan

seninle kendimi saklıyorum

 

-Merhamet et!

 

Yusuf kuyuya düştüğünde

"Yardım edeceğim" diye sesler duyardı

Hani benim "ey yorgunum, ey hastam"

diyen seslerin

kaybetmişim kendimi, nasıl acı çektiğimi

sen olmasan da, yolun burda

yolun aynı kalışına seviniyorum

 

bana yalanı yaşatma

gel beraber, olalım yalnız

kaçacağım, karanlıktan kurtulacağım,

Yine de öfkeyle yüzleşmeyi neden bekliyorum?

 

her zaman hayalimde olan

hani beni kollarına almıştın

tutamadığın tüm sözlerden

bana nasıl olduğumu soruyor,

sonra:

-Her şey iyi olacak, diyordun

 

bunu sadece zaman söyleyebilir

paramparça olmuş hayatıma katlanamıyorum

 

senden öğrendim ben bütün hayatı

dünyada tamamen yalnız kalışımı

çok insan tanıdım, garip veya şanlı

kendim hakkında ne anlatabiliyorum

 

hiç biri değildi arkadaşım

zavallı olduğum, sevemediğim

genç gibi görünsem de

şimdi yorgun ve yaşlı

bir görseydim seni, anlamadan

tekrar tekrar buluşmak istiyorum

 

Allah'ın benim için yarattığı melek

hayalim, hayatımın anlamı

tüm günahlarımla yoluma devam etmemi sağladın

sana geri dönmek istiyorum

olmayınca sen orda yine ben

çırılçıplak kalıyorum

İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar