Print Friendly and PDF

İşte Bu Aşk…Tıpkı sevdiğim gibi

 


Sevmek

Ben sessizce ağlarken

Narin ellerin dağınık saçlarımı dağıtsın

Üzülme ... bırak dudakların yavaşça söylesin

ben seni çok özledim

Kaderim ... ne yapacaksın...

Bu dünyanın bir kanunu

Bir araya geleceğini sanmıyorum

Ne büyük bir yara

Ama ben varım ... hayır?

Ya olmasaydım

Büyük bir arzunun can sıkıntısında

Yalnız çocuklar gibi

Sakin olacağım

Yaram kabuk tutsun

Daha iyi olacağını sanmıyorum

Hatırlamaya çalışacağım

Eski günleri

İçinde ebedi birlik

Ayrılığı bildiğimden beri

Bu durum beni incitmiyor mu?

Belki birkaç kelimenin uyumunda

Seni seviyorum diyorum ...

Tüm boşluklar kapandı

Hastanın iyileşme sevgisi

Acı tatlı demeden içilecek ilaçlar

Ah ... arzumun ebedi dileği

Yalnızlık içimde saklanıyor

Kimseyle paylaşamam

Ruhumun parçalarını topla

Ve tüm hislerim ve dileklerim

Sende daha iyisini yap

Bu eşsiz güzellik sadece sende

Nasıl  özlemem

Dumanlı gözlerin

Karanlıktaki gülen yüzün

Beni benden al

Kimse anlamıyor

Bu sevdiğim tek şey

Sorun değil…gözyaşlarımı kuruturum

Sadece aşkımın devam etmesine izin ver

İsmail Hakkı Altuntaş


C'est l'amour…Tout comme j'aime

Aimer

Pendant que je pleurais tranquillement

Laisse tes mains délicates gâcher mes cheveux en désordre

Ne sois pas triste ... laisse tes lèvres le dire lentement

tu me manques tellement

Mon destin... que vas-tu faire ...

Une loi de ce monde

Je ne pense pas que ça va se rassembler

Quelle grosse blessure

Mais j'existe ... non?

Et si je n'étais pas

Dans l'ennui d'un grand désir

Comme des enfants seuls

je serai calme

Que ma blessure garde une croûte

Je ne pense pas que ça ira mieux

J'essaierai de me souvenir

Les vieux jours

L'union éternelle à l'intérieur

Depuis que j'ai connu la séparation

Cette situation ne me fait-elle pas mal?

Peut-être dans l'harmonie de quelques mots

Je dis que je t'aime ...

Toutes les lacunes sont couvertes

L'amour d'un patient pour la guérison

Médicaments à boire sans dire doux-amer

Ah ... le souhait éternel de mon désir

La solitude se cache en moi

Je ne peux partager avec personne

Collectionne les morceaux de mon âme

Et tous mes sentiments et souhaits

Tu fais mieux aussi

Cette beauté unique n'est qu'en toi

Comment je ne manque pas

Tes yeux charbonneux

Ton visage souriant dans le noir

Prends moi de moi

Personne ne comprend

C'est la seule chose que j'aime

C'est bon ... je sèche mes larmes

Laisse juste mon amour continuer

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar