Print Friendly and PDF

Men-dili



Image du Blog yaya1515.centerblog.net

 


Yürekle

Yaptığımız sohbetleri

Kurduğumuz hayalleri

İçimizde sakladığımız ümitleri

Birbirimize eğrilen yüzümüzü

Hissedince nabzımızı ...

Döktüğümüz gözyaşlarını

Silmeye verdiğin mendilini

Özlüyorum


Kader kalemi kurumuş

Bekler miyim daha fazla bir şeyi

Kanayan kalbimizin kaleminden

Susmak bile tatlı

Daha neler söylemeyi

Son damla gözyaşım kuruyana kadar

Özlüyorum


Başka kimsenin olmadığı

Göğsümün ağrıdığı

Dayanılmaz gecelerin sessizliğinde

Şifalar dilediğimiz  tesellileri

Özlüyorum


Sen beni rüyalar dünyasına

Aşkına götür

Baktığım da duyduğum

İstemem bir şeyi

Geldin mi söyleşini

Özlüyorum





İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar