Print Friendly and PDF

Seçtim Sevmeyi

 




Sevmeyi seçmek…bir de seni

Hayatımın en doğru kararı bu  

Düşünmeden kalbimi sana vermek

Karşılığında 

Kimsenin yapmadığını bana yapman

Her şey herkes beni incitirken

Beni sıcaklığına sermen

Her zaman ne istediğimi düşünürken

Benimle olmuş gibi bilmen

Çok farklı olman

Sonsuza kadar sürebilecek bir sevda 

Sen olabilirsin...

Bildim


Erimiş bedenimi tekrar yeşerten

Yaralarımı kırılmış yerlerimi

Sarıp sarmalayan

Seni bulmuş birine

En üzüntü

Ayrılık haberleridir

Daha acı çekmek istemiyorum 

Kaderimde anlayışlı olur mu

Bilemem ama

Bir ömür beraber bitmek istiyorum


Her gün seni nasıl özlüyorum bir bilsen  

Seninle geçen dakikaları

Kaç kere dönüp dönüp okuyorum

Yazdığın mektupları

Sonra elime kalemi alınca

İçim içim yanar

Yiyip bitiririm kendimi

Ne yazayım  diye düşünürken

Hasretini kelimelerle susturabiliyorum

Yetmese de...


Ah benim sonsuz sevdam

Duyarsın beni…özlediğimi de

Ben biliyorum

Sende duy istedim

Hep seni istiyorum

Bildiğin gibi

 
İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar