Print Friendly and PDF

Aşk Piri Bir Aşk

 


 

Tatlı hatıralarım

Durup durup bakıyorum da…

Nasıl bu hale geldi bunlar

 

Hayatıma dayanan acılar

Seninle bir bir yıkıldılar

 

Kalbim de çarpıyor

Bir neden ki.. 

Çünkü ona dokunduğundan beri

Duramayıp sendelendi

 

Yaralarıma tuzlu gelmeyin

Gözyaşları  acıtmayın beni 

Günahı yok

Parçalanıp  her şeyimi kaybettim

 

İki kişi birbirini sevdi mi

Dertleri

Sonsuza dek beraber yaşamaksa

Günahın mı…adı mı kalır

Bu haller sevginin meyveleri

 

İnandım

Başkaları böyle sevemez  

Sensiz de olmaz  bir tanem  

Meçhul bir duygudur sevgi

Arzu, istek, şehvet, acıma

Hepsi karışık sarmaşık  gibi

 

Özel bir hayat yaşamaksa

Ancak bir sen gibi olmalı

Çok farklı kimsede yok

Değişiksin ikincin yok gibi

 

Bir de karşılık derler ya

Ve özümsenmesi

Sevginin izdüşümü

Bunu fark edenin bir ben olması

Bence çok önemli

 

Çok seviyorum seni

Demenin yetmediği

Zamanlarda getirdin başıma

Sende olmak

Seninle bulmak…çok  güzel

 

Ey Aşk piri  

Eşsiz cennetim

Sana ait olduğuma şükürler ederim

 

Sevdiğin için minnetle

Tutanamadığım doyamadığım

O güzel ellerini koklar

Doymamış bir açlıkla öperim

 

B’enimsin

İyi ki ben seninim

:

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar