Print Friendly and PDF

Beklerim

 


Çan sesleri ile uyandım bu sabah

Ötelere kervan gidiyor dediler

Duydum ki yola çıkmışsın

Hem sevindim…birazda hasret

Duygularım üşüştü başıma

 

Ey kervan!

Leylamı geri getirmek şartıyla….götür

Güneşin doğduğu yerlere

Burada artık ne zaman gün doğar bilemiyorum

Zaten özümde var

O gelene kadar

Bir ocak nasıl yanar tüterse

Durgun su hayata nasıl küser kokarsa

Bir anne bebeği için acı çekerse

İdam mahkûmunun sabırla ipe boğun eğişi

Pınarbaşında sevgili yolunu bekleyen aşıkların ahıyla

Geceyi bekleyen ay…günü bekleyen güneşle

Arkadaş olur

Yolunu sarhoş gibi gözyaşı dökerek

Beklerim…

Benimsin, seninim

Ne kadar gizlesem söylemesem de…

Üzülmüyorum diye

Toprağa atılmış tohum heyecanıyla

Yeşile dönerim gelene kadar

Basacağın yerlere

Çimen olur…gün sayar

Gün beklerim

İnce kalpli sevdam

Bulunmaz eşsiz güzelim

Alışmışım…yanar beklerim


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar