Print Friendly and PDF

Beni Benden Alan Öpmen Yetti

 


 

Beni ne güzel öpermişsin…

Neresi olursa olsun

Öptüm, öptün

Uçurdun…

Ruhumu emdin

 

Kurumuş çölüme ıslatan yağmurum

Senin öpüşlerin yetmez mi

 

Tutkuyla öpersin de…ben

Kul gibi başımı önüne nasıl eğmem ki

 

Sarılıp kavrarken…sıkıştırmanla

Çarpılmaz mıyım

Elektrik değmiş gibi

 

Ateşlenmiş bütün hücrelerim

Yüreğime girerken

Benliğim sende erimez mi

 

O gül dudağının hasretini çeken

Dudaklarımı ısıran

Kollarınla kenetleyişin

Aklından hiç çıkıverir mi

 

Eşsiz tutkunla

Ateşten gözlerinle bana bakarken

Arzumu söndürmek için değil

Beni yakıp kül etmen için

Daha çok öpmeni isterim

 

Tüyler ürpertene ve acıtana kadar ısır

Beni baştan çıkart

Göğüs göğüse

Sesim çıksın ahlıyarak

Duyumsat cennete yükseldiğimi

 

Ya bu bir rüya mıydı

 

Öyle bile olsa kimseler tatmasın

Yaşattığın bu zevkimi

Herşey gibi bu hiç bitmesin

Ben seni unutamam

Yüreğim zaten hüzün dolu

Tapınma arzusuyla yanıp tutuşuyorum…

Önünde diz çöküyorum,

Başka bir şey istem ki

 

Öpüşmenin en güzelini

Unutulmayacak kadar bana yaşatanım

Tanrıma tapar gibi seni seviyorum

Bırakma sen

Sonsuza kadar öp beni…

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar