Print Friendly and PDF

Eşi Yoktur Bir Tanem Her Yerde Aradım





Ömrümce hep adım adım
Her yerde seni aradım
Ömrümce hep adım adım
Her yerde seni aradım
Ben kalbimden başka yerde
İnan seni bulamadım
Ben kalbimden başka yerde
İnan seni bulamadım
Ben kalbimden başka yerde
İnan seni bulamadım
Kenarlarda, köşelerde
Kadehlerde, şişelerde...
Kenarlarda, köşelerde
Kadehlerde, şişelerde...
Ben kalbimden başka yerde
İnan seni bulamadım
Ben kalbimden başka yerde
İnan seni bulamadım



Eşi yoktur bana bir sevgili vermiş ki felek.
Civelektir, civelektir, civelektir, ah civelek.
Yüzü sümbül gibi, şen sözleri bal, ağzı çilek.
Civelektir, civelektir, civelektir, ah civelek.

Ona meftun deli rüzgâr, tarıyor saçlarını.
Kıskanırsam da çatarsın bana ay kaşlarını.
Bugünümden daha kıvrak, daha coşkun yarını.
Düşeş attım, boşa gönderdim, hayatın zarını.

Bestekar: Melâhat Pars
Guftekar: Hikmet Münir Ebcioğlu
Makam: Muhayyer
Form: Şarkı
Usul: Aksak

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar