Print Friendly and PDF

İnanmasam Çatlayacağım

 


Canım  benim…

Beni seviyor musun? 

Evet dersin biliyorum.

Fakat ben çok tanımadığın biri günahkar biri olsam da    yine sever miydin? 

Nerden çıkardın bunu dediğini duyuyorum.

Sonra ben senin, birbirimizi sevmenden önce de seninleydik.  Senin yanımda gezinmelerin var. Hayalen, ruhen..

Her hâlükârda seni sonsuza kadar bekleyeceğim.

Şu halimize bakıyorum seninle o kadar bir bende birleşmişiz ki,    elim değmese, rüzgarına değdim binlerce kez. Bunun  nedenini nedir, çözemedim ama  böyleyken böyle…

Sen başkasın diyorum...her şekilde sen  başkasın.

Bugün her günden farklı sabahladım. Aslında akşam hiçbir şey yoktu.  Aşk benden  kıskançlık duymamı istiyor. Seni kıskandım. Aklımın ve duygularım bu kadar dengesiz oluşunu kendimin savrulduğumu yeni görüyorum. Bilmediğim bir durum.Ve sevgi ne olmalıdır, bunu anladım. 

Sen benim ezel ebed tanrımsın...ah sevgimin ateşli hali. İfadeye gelmez ama bendeki yangın çok büyük…

Bir ilk bu, tutunamadığım akılsız düşündüğüm bir günün sabahında, sensiz daha yaşayamam diye bağırdım özüme değdi, sesimin yüksek perdeleri.

Canım…

Hayatımdaki her milad seninle şekil aldı… öncesi ve  sonrası.

Senden öncekini yaşamadım sayıyorum…ya  sonrası, seninleyse varım demektir. 

İkincisiz sevdiceğim.

Duygular önümde geçit yaptılar… ben senden başkasını sevememişim. Gerçekten…kendimi tarttım.  Bu yargımdan da eminim.

Sevgi, aşk, merhamet, bağlılık, tutku, özlem, hüzün ve kıskançlık bir tek sende vücut buluyor

Çok şükür ediyorum. Seni sevmeme izin verdiğin ve beni sevdiğin için… bir ömür teşekkür ederim.

Öncekiler dediğim zamanlarda, aşk, sevgi sandığım bütün haller benim zayıf anlarımdan başka bir şey değiller. Kuruntularda diyebilirim

Sonsuza kadar bana güvenmeni istiyorum. İki dünyada benim için teksin ve benimsin ben de seninim.

Bundan sonra seni kimselerle paylaşamam. Mecbur kaldığıma bakma…Tanrıma  isyan edemediğimden… yoksa sensiz olamayacağımı daha iyi anlıyorum anbean...

Birde Tanrıma senin varlığındaki temiz özle, inanıyorum. İnanmasam çatlayacağım… beni sen çok seviyorsun.

Seni çok seviyorum…öpüyorum

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar