Print Friendly and PDF

Özlüyorum

 


 

Sevdam çok uzakta değilsin

Yine de özlüyorum

Bugün gelmeliydi… yarında

Beni saran hayalinle sarmaşık

Özlüyorum…öpüşünü

Utangaç halinle gözünü önüne eğişini

Hiç görmemişim sanki

Aşkımı paylaşmaya zaman bulmamış gibi

Yanıbaşımda seyredişini

Bağrına sarmak için niyetlendiğinde

Tedirginliğini

Ah tepemde duran o kurallar

Vurucu timler…ne bekliyorlarsa

Korkmuyorum…ben öpeyim de

Ellerimi kıracaklarsa…ayaklarımı da

Pranga atmak için bekleyişlerine rağmen

Özlüyorum

Endişeli de…üzgünlükte

Seni bırakır mıyım

Ne çıkarsa çıksın karşıma

Bu sevdamın yalnızca tek sahibisin

İnanırsan gidecek yerim yok

Şaşkınlığı atmalıyız

Sonra birbirimize ait değil miyiz

Bizi saran bu engellere

Ve gizleyemediğimiz aşırlıklarımızla

Ne derlerse desinler

İzinsizlikleri perdemi yapalım

Düşünüyorum sürekli

Aşıklar ne yapsın

Biz öyle değil miyiz

Sırf hayallerle yetindiğimizi

Çok görmeseler

Bu dünyada birbirimizi sevebilmemiz

Eşsiz haliyle

Başkalarına nasip olmuyorsa

Ne yapalım

En çok üzüldüğüm

Bir arı… bir böcek bile

Yanı başına gelme hürriyetine sahipse

Bende istiyorum çokça seni

Dokunabilmeyi

Duracaksın diyenlere inatla

Dizi dizi dursalar karşımda

N’olur yıkılsınlar

Eğer ki…sözlerim dudaklarına değiyorsa

Bundan fazlası için

Biraz daha izin verseler olmaz mı…

Şu an hayallerimi omuzuna koyarken

O kadar hissediyorum ki

Elimde olmadan ısırmışım

Bakar mısın seni

Omuzundaki kızarıklığı

Ben gördüm

Gün ışıyınca…sende görünce

Sebebini sorma…bendim

Öpülmedik yer bırakmak istemezdim aslında

Bitecektir demem

Ne zaman gelecek ki…

Yalnız yalnız yatağında

Bir başından bir başına devrilirken

Yanına gelip sarılırken ki heyecanımı

Dokunmuşluğumu

Sıcak tenini ve tatlı sözlerini

Mutluluktan uçuruşunu

Kafamda sesleri susturuşunu

Çirkinim ben dedikçe

Bırak o sözleri ben biliyorum deyişini

Bunca engel arasından çıkarıp

Senin de özlüyorumu duymayı

Zaten teslim aldın beni

Titreyen vücudumu ve ellerimi

Yanındayım…her zaman da

Seninle olduğumu da bildiğim halde

Özlüyorum


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar