Print Friendly and PDF

Sevişmenin İlahi Yüzü

 


Ey Sevgili!

İlahi varlığınla içime aktığı zaman…

Yüreğim bir kadının kendini erkeğine sunması gibi açtığı zaman…

Gönlümün genişlediği, yüreğime nüfuz ettiğini hissettiğim zaman…

Sadece en katıksız duyguları tattığım zaman… 

Beni benden alan, ruhumun, bedenimin, her zerresini teslim alıp derin bir hazzın içine daldırdığı zaman…

Yokluğunda acı çekerken, yanımda hissettiğim zaman…

Bir ışık demetinde parlaklığın içinde boğulduğum zaman…

Saatlerce varlığının etkisinden çıkmak istemediğim zaman…

Ruhum yükseklere çıkar da, öylesine derin bir hazla, ilahi özüme ulaştığım zaman…

İlahi zevkler bir şelale gibi adeta üzerime döküldüğü zaman… 

Birbirimizin sessizliğinde oturup, tedirginlikten, başımı nazikçe eğip kalbime yasladığım zaman…

Varlığının mutluluğuyla sarmaş dolaş iken, kalbime dokunuşunla kendimden geçtiğim zaman…

İşte daha ne çok söyleyeceklerimi bitirmeye fırsat vermeden, bir aşk ve haz seninle sevişmek istiyorum…

Sevinçten mi kederden mi kendimden geçmek…

İstemsiz bir şekilde ağlamak ve hıçkırmaya başlamak…

Sana hiç sarılmamışım da, hasret duygularıma, onunlasın daha neden ağlıyorsun demek…

Böyleyken, sesinin yumuşaklığı ile beni sakinleştirip, derin bir uykuya daldırman ile, hiç şeyin anlamını ve değeri gözümde kalmasın istiyorum. 

Birlikte tek kişi olmak

Seni sadece bedenimle değil, her şeyimle hissetmeyi istiyorum.

Sana doyamıyorum.

Ey Sevgili!

Bana derinden tattırdığın bu duyguyla, gözlerimi kapattığımda bilincimi geri getirdin.

Dünya ilişkilerimde yaşadıklarım beni yıpratmış ve yormuştu. Kendimi herkesten uzak tutmak isterken, yılların hayal kırıklığı ve aldanmasını unutturup, beni yeniden aşkı yaşama hazzına ve içimdeki sevgiliyle birleşmenin yolunu aramaya iten bir güç oldun. 

Tekrar düzeleceğimi hiç düşünmemiştim. Öyle ki içimdeki ilahi sevgi seninle bir varlık kazandı.. 

Anladım ki sen kalbimin merkezinde bir güneş gibi parlak, içimi ısıtanmışsın. 

Daha önce hiç sevilmediğim kadar sevildiğimi hissettim.

Şimdi diyorum kendime, ona bağlan ve aşk sonuna kadar götürsün. Tanrıyla birleşmeye kadar, bir akan nehir gibi. 

Tüm aykırılıklar, noksanlıklar silinsin. 

Ateşli ateşli sevişmek zamanı…

Aşkta günah diye bir şey yok… 

Her anımız, şefkatli dokunuşumuz, bir ibadet, bir dua ve ruhun derin sessizliği ile birleşecektir.

Bu halimiz sıradan bir hal değil, kutsala giden ruhsal bir yolculuktur.

Seninle beraber sevişmek, Tanrıya ulaşmak, bir olabilmenin en kısa yolu olmalı.

Birbirimize ayna olup hayatı temiz ve görünür kılalım.

Eskinin zincirlerini kırdığımızda özgür olacağız ve Tanrıyla beraberliğimizin hakikatine varacağız.

Hepsi işte bu…

Şimdi sevişmek zamanı…

Saçlarımız dahi birine öyle dolansın ki çözmek ancak ilahi tarafa kalsın. Zannetmiyorum orada da çözülmez. Çünkü tanrıda kaybolan daha ayrılamaz ki…

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar