Print Friendly and PDF

HissettiğimTanrım

 


 

"Tanrıyla ruhum arasındaki konuşma öylesine tatlı ki; yalan söylediğimi düşünenlere de aynısını yaşatması için Tanrıya yalvarıyorum."

Avilalı Azize Teresa

 

Gözlerim sevdanla yanıkken

Perişan gezdiğim yerler

İyi ki var…

Kim kiminleydi

 

Bulunmaz nimetim…hayat verenim

İçtiğim su elinden

Gizli mabedimde

Eşiğine yüz sürendi

 

Ruhumun  sevgilisi

Gözlerime nur yaşadığım neşelik

Mecnun etmiş aklımı

Tatlı sesiyle söylenendi

 

Güzellik  ve  şirinlik

Sorulsa bilinmeyendendir sende

Tek gaye ve ezeli sözleşmem

Ruhuna mestliğimdi

 

Sevda çiçeğim

Anlatabilsem benim olduğunu

Yandığım aşkın sersemliğinde

Kendimi bulduğum yerimdi

 

Düşler unutulmaz

Hep görüyorum seni

Titrek dudağımın tek söyleyebildiğim

Açıkça herkese B’ir harfindi

 

Çok özledim bir bilsen

Olur ya  bir rüya görsen

Ve seni gördümde

Bana bir huzur nedeniydi

 

Basit davranışlardan sıyıran

Tutkuyla mest eden

Birlikte eridiğim, arındığım

Bedenimle hayaller senindi

 

Sevişmelerimizin her anında

Ruhumun özleyişini hissettiren

Çiçeklerle süslenmiş

Birden bireydi

 

Dokunuşun bedenime bir lütuf

Hiç düşünmem ayaklarına doğru eğilsem

Sende Tanrının özünü gören

İlahi aşkım ışıkların içimdeydi

 

Öpüşlerin en tatlı çiçek

Benime ışık veren varlığın

Hissettiğim tanrım

Yüzünde gördüğüm…başka kimdi

 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar