Print Friendly and PDF

O mu Ben…Yoksa Ben mi O

 


 

Neden beğenirsin bazı şeyleri

Çünkü senden illaki bir nokta vardır içinde

Tuttuysa bir tanesi bile

Zahmete gerek kalmaz bir başkası daha

Çıkar ortaya…

Beraber yaşamaya başlarsa

Kaçınılmazdır bağlılık sonuçta

Sonra fark edersin

Ne çok benzermişim dersin

Sanki ikiye ayrılmış bir parça

Sende karşılığı var hepsinin

O mu ben…yoksa ben mi o

Birmişize varan nadide düşünceli aşkta

Gecelemekte sabahlamak bir  güzeldir ki

Kendinden geçersin sere serpe uyursun

Güneş seni uyandırdığında durmuş olsan

Yan yana o iki sorar olsalar

Bu sabah uyanan bendeki o mu ben miyim

Sen miyim yoksa

Ne fark eder ki

İçimde sakladığım

Yahut sende saklandığımsan

Günler bizim

Sormaya gerek kalmaz bundan sonra


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar