Print Friendly and PDF

Şeytanın Bile "İllallah" Ettiği Deccalın Ordusu Faaliyete Geçti



Şeytanın dahi yapmayın etmeyin bu kadar da olmaz dediği Deccal'ın ordusu faaliyet geçti. Onlar Allah'a iftira ettikleri gibi, İblis'e de iftira ediyorlar...Şeytan daha haşr günü gelmeden onlardan Allah Teâlâ ya sığınıyordur.

“Hani şeytan onlara yaptıkları işi güzel gösterip şöyle demişti: 'Bugün insanlardan size galip gelecek kimse yoktur. ben de yanınızdayım!' Fakat iki ordu birbirini görecek hale gelip karşılaşınca gerisin geri dönüverdi ve: 'Ben, dedi, sizden uzağım, ben sizin göremediğiniz şeyleri görüyorum, ben Allah’tan korkarım.' Öyle ya, Allah’ın azabı çok şiddetlidir.” (Enfal, 48).

“Hesaplar görülüp iş tamamlanınca şeytan onlara şöyle diyecek: 

'Allah size doğru vaadde bulundu. Ben de size bir şeyler vaad ettim, ama sözümden caydım. Doğrusu, benim size istediğimi yaptıracak bir gücüm yoktu. Sadece ben sizi dâvet ettim, siz de çağrımı kabul ettiniz. O halde beni ayıplamayın, kendi kendinizi kınayın. Ne ben sizi kurtarabilirim, ne de siz beni kurtarabilirsiniz. Ben, sizin daha önce beni Allah’a şerik yapmanızı da reddetmiştim.'

Elbette, böyle zalimlerin hakkı gayet acı bir azaptır.” (İbrahim, 14/22)

Günümüz videolarında Kur’ân-ı Kerim ayetleri ile mitolojik efsanelerin gerçekliğini ispat etmeye çalışan bir gurup türedi. Anadan babadan müslüman olmak para etmez, araştırarak iman edin, maskesi altında, insanları İslâm’dan uzaklaştırmaya çalışıyorlar.

Onları izlerken dikkat edin Hz. Rasûlu'llâh salla'llâhü aleyhi ve sellemi sohbetlerinde bir kere bile dile getirmiyorlar. Çünkü “Muhammed” ismini söylemek şeytana ve deccale tabi olanlarda “salât ve selam” sızdır. Öyleki “Eh işte…” Efendimiz salla'llâhü aleyhi ve sellem sanki yok, kaabilinden laf arası söyleniyor. Durum böyle olunca da hadisleri de kafalarına göre yok sayıyorlar.

Lafları uzadıkça sohbetleri o hale geliyor ki, bu kainat bir galaktik sistem içerisinde kuran uzaylılar türü tanrılar ve âlun denen melekler, İblis ve benzeri görünmeyen varlıkların mücadelesi yaratılışı başlatıp devam ettirmeye çalışıyorlar.

Kur’ân-ı Kerim'de, Allah Teâlâ buyurdu ki;

“Eğer yerde ve gökte Allah’tan başka ilâhlar olsaydı, kesinlikle ikisinin de düzeni bozulurdu. Demek ki, Arş’ın Rabbi Allah, onların nitelemelerinden uzaktır, yücedir.” (Enbiya; 22)

Hepsi bir yana içlerindeki şüpheleri ile yaptıkları araştırmaları sukuneti ermeyince dökün dökün ateşimize biraz su diyerek sisli havalarını insanlara teneffüs ettiriyorlar.

Bu inançsızlıkları sızmış insanlar dün nasıl  varsa bugünde eksik olmayacaktır.

Hz. Ali kerremallahü vecheh radiyallâhu anhe  nispet edilen “İlim bir nokta idi, onu cahiller çoğalttı.”

Bedenindeki azalarına hükmetmekten aciz olan, sidiğini tutamayan bu insanlar, Allah Teâlâ için şöyle mi düşündü, böyle mi düşündü, şunu mu yaptı, diye neyin çözümünü arıyorlar. Binlerce yıl önce yaşanmış olacağını düşündükleri şeylerin izahını ararken insanlara sürekli dinlerin temeli şöyle veya böyle mi demenin önünü açıyorlar. Öyle varsayımlar ileri sürüyorlar ki, onlar bile önceden inkar ettiklerine inanır hale geliyorlar.

“Müminler o kimselerdir ki Allah anılınca yürekleri titrer, Allah’ın ayetleri okununca, o ayetler onların imanlarını artırır ve yalnız Rablerine güvenip dayanırlar. Namazlarını kılar, kendilerine rızık olarak verdiklerimizden hayra harcarlar. Gerçek müminler işte onlardır.  Onlar için Rableri katında dereceler, bağışlanma ve değerli rızık vardır.” (Enfâl,  2-4).

Kelamın zirvesine çıkmış Gazâli’nin hocası İmâmu’l-Harameyn Cüveynî’nin “Nişabur’daki kocakarıların dini üzere ölüyorum” dediğinide unutmayalım.

“Kocakarı imanı” “Kömürcünün İmanı”nın sırrı,  burada açığa çıkıyor.

“Kendilerine ilim ve iman verilmiş olanlar ise onlara şöyle diyeceklerdir: “Andolsun, siz, Allah'ın yazısına göre, yeniden dirilme gününe kadar kaldınız. İşte bu yeniden dirilme günüdür. Fakat siz bilmiyordunuz." (Rûm, 56.)

Bugün olmuş Anadolu'nun birçok ilinde perşembe günlerini cumaya bağlayan günün ikindi ve yatsı namazından sonra tövbe-istiğfar duası yapılır.

"Amentü billah ve bimâ câe min indillah alâ muradillah

Amentu birasulillah ve bimâ câe min indi Rasulillha Alâ muradihi”

  Yani “Allah ve Resulü ne beyan ettiyse onların muradınca iman ettik”  

Şu ayette bu denildi, mitolojide şu var, şeytan bunu yaptı, Allah mı, tanrılar mı bu âleme müdahil oldu. Uzaylılar mı geldi. Şecere denen buğday mı, yoksa ırk mı, ırklar saf mı melez mi…say say bitmez.

Hesap gününde Allah Teâlâ kuluna en önce bana iman edip kulluk ettin mi, diye soracak. Adam bir ömür boyu ibadet etmemiş. Bunun ilmi onda neyi artırmış sormalı.

Bazıları ilimle hidayete ererken birçok kişi ilmi ile daha çok şüpheye giriftar olmuştur. Martin Buber, holokosta cevap bulamayınca “Tanrı Tutulması” nı yazdı. Seçilmiş millet nasıl olurda bu eziyeti çeker diye.

Bir başkası çıkmış bir süre akıl hastanesinde bile yattığı simasına akşetmiş, bu şeytan dediğimiz tanrının bir başka versiyonu mu, diyor. Bir başkası ihtiyarlamış yaşını botokslayarak gizlemeye çalışıyor. Bir vakitler bir hoca vardı sonunda sureti çarpıldı, Freddy Krueger’e kendini benzetti. Saymakla bitmez.

Hulasa, bilgisi sadece Cum’â, 5. Ayetteki:

“Kendilerine Tevrat yükletilip de (ilim sahibi olduktan) sonra, onu (Kitabullahın emirlerini, hikmet ve hükümleriyle gereği gibi) yüklenip yerine getirmemiş (ve İlahi buyruklara göre amel etmemiş) olanların durumu, koskoca kitap yükü taşıyan eşeğin durumu gibidir. (Böyle ağır kitap yükü altında yaşamak, külfet ve zahmet dışında merkebe ne fayda verir?) Allah’ın ayetlerini yalanlayan kavmin durumu ne kötüdür. Allah, zalim bir kavmi hidayete erdirmeyecektir.”

Onlar Allah Teâlâ ya inanmakta sorun yaşadıklarını ve Hz. Rasûlu'llâh salla'llâhü aleyhi ve selleme tabi olmadıkları da apaçık ortadadır.

Rabbim Peygamberimiz Efendimiz  Rasûlu'llâh salla'llâhü aleyhi ve sellemin dini üzere ölmeyi bizenasip eylesin.Amin amin amin amin

“Aralarında hüküm vermesi için Allah’a ve Resulüne davet edildiklerinde müminlerin sözü ancak ‘İşittik ve itaat ettik.’ demeleridir. İşte asıl kurtuluşa erenler bunlardır.” (Nûr,  51).

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar