Print Friendly and PDF

Dostun Eteğine Yapışsana

 

İbrahim Edhem anlatıyor: "Bir gece rüyada gördüm ki bir me­lek elindeki kağıtlara bir şeyler yazıyor. Sordum:

—Ne yazıyorsun?

—Onun dostlarının adlarını yazıyorum.

—Benim adımı da yazdın mı?

—Hayır. (Zira sen onlardan değilsin.)

—Evet ben onlardan değilim, onun dostu da değilim ama dostlarının dostuyum.

Biz bu şekilde konuşurken bir melek daha geldi ve öbür mele­ğe:

—Dostlar listesini yeni baştan yaz ve listenin başına da bu za­tın adını yaz. Zira bu benim dostlarımın dostudur." dedi.

Ebu Abbas Ata buyurmuştur ki: Eğer ona yapışamıyorsan, dostlarına (ve onların eteklerine) yapış. Onların mertebelerine ulaşamasan bile şefaatlarına nail olursun .

Sayfa :312




Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar