Print Friendly and PDF

Seninleydim

 



Bembeyazım!

En mutlu olduğum zaman,

Seninle olanlar.

Onlar ki, boylu boyuna içine dalınan

Billur sadeliğinde ferahladığım anlar.

Kendimi hissettiğim

Yana yana içtiğimiz soğuk sular!

Hiç istenir mi, senin derinlerinde

Boğulmak varken yaşamak?

Korku verir mi?

Görmeli bu rüyaları...Korkmadan 

 

Bir aşksın, tükenmez zarifliğin

Meleklerin bile hayran kaldığı

Tadın ki, dünya güzelliğin.

Gönlüm dinim imanım her şeyim.

Sensiz yapabilir mi?

Asırlık, kurumuş toprak olan ben…

Olmaya olmaz, kavuşma günlerimiz 

Belki özümden gizli bir hasretle

Öpeyim, ya da öpsen beni.

...

Ferahlat

 

Ne bilirdim sevmeyi sevilmeyi.

Seninle aşkı, tatlılığı.

Hayallerime kimse karışamasın

Kendime dünyalar kurdum.

Kanım canım diyerek.

O güzel dudaklarınla göğüslerinden

Sıkılmış  kan şerbeti

İçirdin daima beni

 

Daima beyazlar giyerdin

Rüyalarımı süsleyen saçlarının teli

Boynuma dolanınca sevgilim…

Sen istedin diye sevinçten kendimden geçerim

Aşkın darına zülfünle asarsan beni

Boğulsun hançerime gelmeden.

Kanım sıçramasın…

Sana böyle can vereyim

 

Yüce aşkım!

Ah ben ne diyeyim sana ne diller dökeyim.

Cennet koynunda uykularımı alan günışığım!

Dünyadaki varım…

Sevgine iki elimi açmış bir dilenci gibi

Yalvarıyorum…

Benimle kal daima

Hayalimi saran en güzel günlerim

Daha ne dileğim olsun 

Şu da var diyeyim


Yine bu sabah... nefes nefese

Seninle beraberdim.

Hoş, güzel rüyam.

Kalbimi  titreten sesinle yeni güne doğdum.

Sabredilir mi?

Sensedim

Ama Benimsin…


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar