Print Friendly and PDF

Hep Aynı Şey


 

Ey Sevgilim!

Akşamın sessizliğinde, yatağın sıcaklığında nasıl da uyuşturulmuş, hülyalı bir duyguyla

Sana yazıyorum..

İçimi acıtan ayrılığınla her zaman seninleyim.

Yıllardır senin aşkının cennetinde yaşadım.

Yatarken seni yanımda, kollarının beni sarmasını, başımı omzuna gömülü, nefesinin ritmini yakalayarak kendimden geçiyorum…

Her zaman muhteşem  tek bir varlık olarak senin olduğunu  düşünüyorum.

Sevgilim

Rüyalarımda hep seni gördüğümü söyleyeyim…

Ama ben, bir o kadar kendimden geçmiş sarhoşum ki, senin hayalinle güzel anların tadını unutamıyorum…

Tanrıdan bunun sonsuza kadar sürmesini istemiyorum.

Bu gece de seni düşünmekten, uyuyamadım. 

Tekrar tekrar uyandım, seni düşündüm. 

Yine seni düşündüm . 

Seni düşünerek hayalimde saçlarını taradım. 

Seni düşünerek parfümlerin içinde kokunu aradım bulamaz oldum. 

En güzel koku tenindi...

Dün yağmurda sararmış yaprakların arasından seninle eve yürüdüm. 

Biraz üşüdüğümden titriyorum...

Acım o kadar çok ki, tarif edemiyorum

Bilmezsin ama

Seni düşünerek sabahlara kadar içiyorum. 

Şöminedeki ateşin közlerinde yanan odunlar benmiş gibi parıldamasını izleyip, gizli gizli yazdığım aşk şiirlerini okuyor, seni düşünüyorum. 

Yazık olmaz mı bana, uykusuz geceler

Seni düşünmekten uyuyamıyorum.  

Birkaç zaman önce sana böyle bir mektup yazacağımı asla hayal edemezdim. 

İçimdeki acımdan olmalı ki, bu  aşk mektubumu kağıttan bir ok gibi kalbine hedefledim. 

Ancak..her sabah, su arayan bir köpek gibi kapıya koşup cevabını  bekliyorum.

Ama işte…

Hep aynı şey…

Resim



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar