Print Friendly and PDF

Ey güzel, nurlu sevdam, seni seviyorum!

 



Buda'nın aşkı hakkında inanılmaz bir hikaye var. Bir gün Buddha ve öğrencileri bahçenin gölgeli serinliğinde dinlenirken bir fahişe ona yaklaştı. Buda'nın ilahi güzellik ve huzurla parlayan yüzünü görür görmez, kollarını açarak yüksek sesle haykırarak içinde büyük bir sevgi uyandı:

“Ey güzel, nurlu, sevdam, seni seviyorum!”

Bekar müritler, Buda'nın bir fahişeye şöyle dediğini duyunca çok şaşırdılar:

"Ben de seni seviyorum ama aşkım lütfen bekle, şimdi bana dokunma.

Fahişe sordu:

"Bana tatlım diyorsun ve seni seviyorum, neden sana dokunmamı yasaklıyorsun?"

Uyanan cevap verdi:

- Sevgilim, aşkımı sınamak istiyorum! Sana sonra geleceğim.

Öğrenciler şöyle düşündüler: "Usta gerçekten bir fahişeye aşık oldu mu?"

Birkaç yıl sonra Buda müritleriyle meditasyon yaparken birdenbire haykırdı:

-Gitmem lazım,sevgilim çağırıyor,şimdi gerçekten bana ihtiyacı var.

Öğrenciler fahişeye aşık olduğunu düşündükleri Buda'nın peşinden koştular ve onu karşılamak için koştular. Birlikte, birkaç yıl önce fahişeyle tanıştıkları ağaca vardılar. Korkunç bir hastalığa yakalanmıştı. Bir zamanlar güzel olan vücudu yaralarla kaplıydı. Öğrenciler şaşkınlık içinde durdular ve Buda onun bir deri bir kemik kalmış bedenini kollarına aldı ve onu hastaneye taşıyarak ona şöyle dedi:

“Sevgilim, sana olan aşkımı sınamak ve sözümü yerine getirmek için buradayım. Sana olan gerçek aşkımı göstermek için uzun zamandır bir fırsat bekledim, çünkü seni seven herkes seni reddettiğinde seni seviyorum, tüm arkadaşların sana dokunmak istemediğinde sana sarılıyorum.

Tedaviden sonra fahişe Buda'nın müritlerine katıldı.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar